Dat klopt inderdaad!

Ben je er weleens geweest?
Dat klopt inderdaad!
Ja, wij zijn er in 2019 geweest, dus ook alweer even geleden. We zaten er een weekje en o.a. Passau bezocht met de indrukwekkende Stephansdom en de rivieren die samen komen. Verder wat wezen kano varen en berg bekijken als ik het me zo herinner. Was wel een leuke vakantie mede door de gezellige sfeer op het park.
Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.J.C. Philpot schreef: ↑18 jul 2025, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
De tabbert staat nog op mijn wensenlijstje voor het geval dat er een schip met geld binnen komt
Aha, zo'n over-de-kop Comtesse of Baronesse, wel dubbelassers natuurlijkBourdon16 schreef:Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.J.C. Philpot schreef: ↑18 jul 2025, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
Fijne vakantie!
Fijne vakantie!J.C. Philpot schreef: ↑18 jul 2025, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
Ik ben die overtuiging niet toegedaan, maar wijlen mijn oma wel. Dat heeft ze later in haar leven wel enigszins losgelaten, maar het was zeer gebruikelijk om op de Veluwe vakantie te vieren en daar dan naar een kerk van eigen snit te gaan. Bij mijn weten was dat gewoon gemotiveerd door liefde tot het Woord. Een goede kerkdienst is zo belangrijk, dat je daar andere keuzes ondergeschikt aan maakt.MGG schreef: ↑19 jul 2025, 20:11 In het RD lees ik dat mensen geen zondag over op vakantie gaan. Ook stelt iemand dat het in het licht van het vierde gebod onverenigbaar is om op vakantie te gaan naar een gebied waar het niet mogelijk is om de bevindelijke waarheid te horen. Zijn er op dit forum mensen die hier ook zo over denken? En eventueel willen delen hoe zij tot deze overtuiging gekomen zijn.
Als mijn dokter een bepaald recent voorschrijft, dan neem ik dat gewoon over.
Dit sluit naadloos aan op een vraag die ik hier op het forum wilde stellen. Wellicht in een ander draadje, maar met deze voorzet stel ik 'm toch hier. Als e.e.a. alsnog verplaatst moet worden dan weten de mods vast wel waarheen.MGG schreef: ↑19 jul 2025, 20:11 In het RD lees ik dat mensen geen zondag over op vakantie gaan. Ook stelt iemand dat het in het licht van het vierde gebod onverenigbaar is om op vakantie te gaan naar een gebied waar het niet mogelijk is om de bevindelijke waarheid te horen. Zijn er op dit forum mensen die hier ook zo over denken? En eventueel willen delen hoe zij tot deze overtuiging gekomen zijn.