Vakantie

J.C. Philpot

Re: Vakantie

Bericht door J.C. Philpot »

Henk J schreef: Gisteren, 12:09Toevallig naar het Vakanz park wat daar zit? Leuke omgeving.
Dat klopt inderdaad! :)

Ben je er weleens geweest?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Henk J

Bericht door Henk J »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 12:10 Dat klopt inderdaad! :)

Ben je er weleens geweest?
Ja, wij zijn er in 2019 geweest, dus ook alweer even geleden. We zaten er een weekje en o.a. Passau bezocht met de indrukwekkende Stephansdom en de rivieren die samen komen. Verder wat wezen kano varen en berg bekijken als ik het me zo herinner. Was wel een leuke vakantie mede door de gezellige sfeer op het park.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.
Fijne vakantie!
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Bourdon16 schreef: Gisteren, 12:42Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.
Fijne vakantie!
De tabbert staat nog op mijn wensenlijstje voor het geval dat er een schip met geld binnen komt :D

Bedankt!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Bourdon16 schreef:
J.C. Philpot schreef: Gisteren, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.
Fijne vakantie!
Aha, zo'n over-de-kop Comtesse of Baronesse, wel dubbelassers natuurlijk :)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
merel

Bericht door merel »

Fijne vakantie!

Bij ons begonnen de schoolvakanties vandaag pas officieel. Ik vind het voor mijzelf altijd een vermoeiende periode doordat iedereen in en uit loopt, hordes vrienden/vriendinnen aanwaaien en door het huis lopen, mee eten en blijven logeren en voor mijn gevoel iedereen bij nacht en ontij wakker is.
MGG

Bericht door MGG »

In het RD lees ik dat mensen geen zondag over op vakantie gaan. Ook stelt iemand dat het in het licht van het vierde gebod onverenigbaar is om op vakantie te gaan naar een gebied waar het niet mogelijk is om de bevindelijke waarheid te horen. Zijn er op dit forum mensen die hier ook zo over denken? En eventueel willen delen hoe zij tot deze overtuiging gekomen zijn.
Delftenaar

Bericht door Delftenaar »

Als je die mening bent toegedaan kun je als Zeeuw alleen naar de Veluwe op vakantie. Of de inwoner van de Veluwe naar Zeeland.
Eventueel zouden beiden nog naar sommige plaatsen in Schotland (of een van de Hebriden) kunnen gaan.
Maar verder niets. De rest van de wereld zijn dus heidenen.

Iets verder kijken dan je neus lang is helpt. Dan blijken ook elders Bijbelgetrouwe en degelijke gemeenten te zijn.
Zoekt en gij zult vinden zou ik zeggen (en accepteer eventuele cultuurverschillen).

Voor mijn vakantie was een hotel geannuleerd waardoor ik pas op maandag ipv vrijdag vertrek.
Maar in de omgeving van dat hotel zat een zeer bevindelijke en reformatorische gemeente...
Bobber

Bericht door Bobber »

Het hangt ervan af wat je vindt van NL diensten in het buitenland. Bevindelijke waarheid of niet.
Plaats reactie