Tot eind juli. Daarna niet meer.Johannes 3:16 schreef: ↑23 jun 2025, 20:41Die staan er gewoon op. Waarschijnlijk heb je niet goed gekeken.Als gast hier schreef: ↑23 jun 2025, 20:22 Waarom zijn de preekbeurten van ds. Brugge in zijn eigen gemeente niet op kerktijden.nl gezet?
Diensten in andere gemeenten zie ik nl. wel staan en de site is recent bijgewerkt zie ik staan.
Gereformeerde Gemeenten
-
Re: Gereformeerde Gemeenten
Alleen 6 en 13 juli staan er niet bij. Dan zal hij wel niet in Nederland zittenJohannes 3:16 schreef: ↑23 jun 2025, 20:41Die staan er gewoon op. Waarschijnlijk heb je niet goed gekeken.Als gast hier schreef: ↑23 jun 2025, 20:22 Waarom zijn de preekbeurten van ds. Brugge in zijn eigen gemeente niet op kerktijden.nl gezet?
Diensten in andere gemeenten zie ik nl. wel staan en de site is recent bijgewerkt zie ik staan.
De prekenbeurtregelaar zal dat dan nog niet verder hebben doorgegeven. Niets achter zoeken zou ik zeggen.
-
Waarschijnlijk preekt hij die zondagen in zijn consulent gemeente Randburg.GG links schreef: ↑23 jun 2025, 20:44Alleen 6 en 13 juli staan er niet bij. Dan zal hij wel niet in Nederland zittenJohannes 3:16 schreef: ↑23 jun 2025, 20:41Die staan er gewoon op. Waarschijnlijk heb je niet goed gekeken.Als gast hier schreef: ↑23 jun 2025, 20:22 Waarom zijn de preekbeurten van ds. Brugge in zijn eigen gemeente niet op kerktijden.nl gezet?
De prekenbeurtregelaar zal dat dan nog niet verder hebben doorgegeven. Niets achter zoeken zou ik zeggen.
-
Tsjonge, lekker belangrijk....Als gast hier schreef: ↑23 jun 2025, 20:43Tot eind juli. Daarna niet meer.Johannes 3:16 schreef: ↑23 jun 2025, 20:41Die staan er gewoon op. Waarschijnlijk heb je niet goed gekeken.Als gast hier schreef: ↑23 jun 2025, 20:22 Waarom zijn de preekbeurten van ds. Brugge in zijn eigen gemeente niet op kerktijden.nl gezet?
Spannend allemaal.
-
-
Forse opkomst zag ik, 4200 aanwezigen. Duidt op een grote betrokkenheid op de zending, dat is mooi.
In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared
Kan men predikanten zo een halve waarheid laten zeggen? Luisteren we wel in de context? Ik kan niet anders denken dat men de context vergeet, of nee, niet vergeet, maar liever wil vergeten, of niet verstaan.Job schreef: ↑24 jun 2025, 19:27 In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik heb wat fragmenten beluisterd, vind ze nogal onsamenhangend en ik herken de zienswijze van deze persoon in zijn algemeenheid niet.Job schreef: ↑24 jun 2025, 19:27 In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared
Je moet er gevoelig voor zijn om dit te willen beluisteren. Ik heb er compleet niks mee.-DIA- schreef: ↑24 jun 2025, 20:51Kan men predikanten zo een halve waarheid laten zeggen? Luisteren we wel in de context? Ik kan niet anders denken dat men de context vergeet, of nee, niet vergeet, maar liever wil vergeten, of niet verstaan.Job schreef: ↑24 jun 2025, 19:27 In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
U bedoelt dat u de kritiek deelt? Of iets anders?pierre27 schreef: ↑24 jun 2025, 20:54Je moet er gevoelig voor zijn om dit te willen beluisteren. Ik heb er compleet niks mee.-DIA- schreef: ↑24 jun 2025, 20:51Kan men predikanten zo een halve waarheid laten zeggen? Luisteren we wel in de context? Ik kan niet anders denken dat men de context vergeet, of nee, niet vergeet, maar liever wil vergeten, of niet verstaan.Job schreef: ↑24 jun 2025, 19:27 In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nee natuurlijk bedoel ik dat niet. K heb met dergelijke vorm van kritiek...-DIA- schreef: ↑24 jun 2025, 20:57U bedoelt dat u de kritiek deelt? Of iets anders?pierre27 schreef: ↑24 jun 2025, 20:54Je moet er gevoelig voor zijn om dit te willen beluisteren. Ik heb er compleet niks mee.-DIA- schreef: ↑24 jun 2025, 20:51Kan men predikanten zo een halve waarheid laten zeggen? Luisteren we wel in de context? Ik kan niet anders denken dat men de context vergeet, of nee, niet vergeet, maar liever wil vergeten, of niet verstaan.Job schreef: ↑24 jun 2025, 19:27 In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Dat is zo, maar gevaarlijk is het wel, al die tegenstrijdige, openbare content. Je zult maar jong en beïnvloedbaar zijn en wat rondstruinen op YouTube. Wat was mijn jeugd nog relatief eenvoudig vergeleken met wat jongeren nu te verstouwen krijgen. Relatief eenvoudig. Want minder gevaarlijk was het niet. Het was erg aangenaam en makkelijk verpozen in de refobubbel.pierre27 schreef: ↑24 jun 2025, 20:54Je moet er gevoelig voor zijn om dit te willen beluisteren. Ik heb er compleet niks mee.-DIA- schreef: ↑24 jun 2025, 20:51Kan men predikanten zo een halve waarheid laten zeggen? Luisteren we wel in de context? Ik kan niet anders denken dat men de context vergeet, of nee, niet vergeet, maar liever wil vergeten, of niet verstaan.Job schreef: ↑24 jun 2025, 19:27 In dezelfde geest als de Werkendammers maar dan op een rustige toon, nog iemand die de leer van de Geref. Gemeenten op YouTube bestrijdt en daarbij preekfragmenten in zijn video's opneemt: https://youtube.com/@streetpreacher316?feature=shared