oh, sorry, Ik dacht even dat dit een discussie forum was. Maar ik neem verder de - ongefundeerde - oprisping voor kennisgeving aan.Herman schreef: ↑16 jun 2025, 14:19Waarom zou ik daarvoor een argument moeten aandragen? Het is gewoon wat ik vind. Daar heb je het maar mee te doen.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
- J.C. Philpot
We have an updated delivery estimate for your Amazon order. As soon as your items are sent, we'll send you an email confirmation. To view the status of your order or make changes, please go to Your Orders.
Delivery Estimate Details
Order #
Placed on 17 June 2025
New estimated delivery date:
30 December 2025
Order #
Placed on 17 June 2025
30 December 2025
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Bonny
- Contacteer:
Geduld is een schone zaakJ.C. Philpot schreef: ↑18 jun 2025, 13:18 We have an updated delivery estimate for your Amazon order. As soon as your items are sent, we'll send you an email confirmation. To view the status of your order or make changes, please go to Your Orders.
Order #
Placed on 17 June 2025
30 December 2025
The Groom's still waiting at the altar
Voor jou niet leuk, maar ik schoot wel in de lach....J.C. Philpot schreef: ↑18 jun 2025, 13:18 We have an updated delivery estimate for your Amazon order. As soon as your items are sent, we'll send you an email confirmation. To view the status of your order or make changes, please go to Your Orders.
Order #
Placed on 17 June 2025
30 December 2025

J.C. Philpot schreef: ↑18 jun 2025, 13:18 We have an updated delivery estimate for your Amazon order. As soon as your items are sent, we'll send you an email confirmation. To view the status of your order or make changes, please go to Your Orders.
Order #
Placed on 17 June 2025
30 December 2025

Ik kreeg ooit een melding dat mijn pakket morgen verzonden zou worden en dat het eergisteren bezorgd zou worden. Vond ik knap.

Het is voor mij een (kleine) ergenis dat veel topics waarin zaken van de GG voorkomen al gauw voorzien worden van kattige postings over en weer.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/2028282/ ... e-riskeren
Als ik nou zou zeggen dat de bestuurder even zou kunnen uitstappen om zo’n auto handmatig te controleren, zeg ik dan iets heel doms? Lijkt me dat een knalrode boodschappentas of een witte lap best een beetje opvalt.
Als ik nou zou zeggen dat de bestuurder even zou kunnen uitstappen om zo’n auto handmatig te controleren, zeg ik dan iets heel doms? Lijkt me dat een knalrode boodschappentas of een witte lap best een beetje opvalt.
Fietscomputer gestolen.
Dat overkomt me vaker, dus ik heb er een op reserve, maar het is een heel ergerlijke manier van doen.
Dat overkomt me vaker, dus ik heb er een op reserve, maar het is een heel ergerlijke manier van doen.
Die van mij zit er vast op....Stella.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Als het een electrische fiets is met een Bosch computer is kun je deze met een klein schroefje aan de onderkant vastzetten.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Ja maar dan kan hij ook gestolen worden toch? Maar hij is gevonden. Gelukkig stond er een telefoonnummer op.
-
Dat kan ja, maar dan moet je eerst dat schroefje eruit halen. Niet echt een lekker werkje als je iets snel mee wil nemen…
Maar fijn dat de computer weer gevonden is!
Jaco van Westenbrugge
- J.C. Philpot
Onze parkiet die de hele tijd Alexa roept.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Geen internet. Maar ja, ik moest nog steeds die nieuwe router installeren die er al eventjes lag, omdat mijn oude provider was gestopt en ik dus was doorgeschoven naar de opvolger. Router geïnstalleerd volgens stappenplan. Kabeltje hier, kabeltje daar, en huppetee, geen internet.
Zoiets lost zich niet vanzelf op, dus iemand met meer technisch inzicht en minder kabelangst erbij gehaald. Nee, die kabeltjes zaten goed. Maar nog steeds geen internet.
Helpdesk gebeld, niet eens in de wacht gestaan en meteen iemand aan de lijn die èn vriendelijk èn niet neerbuigend èn deskundig was. Ik moest een kabeltje hier en daar loshalen en strippen en ander stekkertje eraan zetten. Blijkbaar kon ze door de telefoon heen een stresslevel meten, dus ze ging een monteur inplannen. Ogenblikje alstublieft. Ja, daar ben ik weer. Het ligt niet aan het stekkertje. Er is kabelbreuk verderop in de wijk, op 850 meter van uw huis. Ik stuur iemand van KPN naar u toe, want die gaat die kabel fixen.
Meneer van KPN kwam. Ik was blij dat ik wist waar het over ging, dus begon meteen over kabelbreuk. Maar nee, hij moest naar mijn kabeltjes en stekkertjes kijken. Niks kabelbreuk. Dat zeggen ze maar als ze het ook niet meer weten bij die helpdesk en het dan willen afschuiven. Meneer moest onder de grond en dat vond hij niet grappig. Dus dat wat onder de grond zat, haalde hij daar onder vandaan en monteerde hij in de meterkast. Al het gedoe met kabeltjes en stekkertjes was opgelost. Maar nog steeds geen internet.
Hij ging eens meten en testen, en tot ieders verbijstering bleek er verderop in de wijk sprake te zijn van kabelbreuk.
Maar dat kon hij niet oplossen, er moest een aannemer bij komen die die kabel ging opgraven, en dan een KPN-monteur die die kabel ging vervangen, en daarna kon er gekeken worden of mijn gebrek aan internet inderdaad door de kabelbreuk komt. U moet voor dat opgraven van die kabel 850 meter verderop wel thuis zijn. Want (stukje dat ik niet begreep)... . En dus kan het pas gebeuren als ik weer onder werktijd een heel dagdeel thuis kan zijn.
Het voelt alsof het een lang verhaal kan worden.
Zoiets lost zich niet vanzelf op, dus iemand met meer technisch inzicht en minder kabelangst erbij gehaald. Nee, die kabeltjes zaten goed. Maar nog steeds geen internet.
Helpdesk gebeld, niet eens in de wacht gestaan en meteen iemand aan de lijn die èn vriendelijk èn niet neerbuigend èn deskundig was. Ik moest een kabeltje hier en daar loshalen en strippen en ander stekkertje eraan zetten. Blijkbaar kon ze door de telefoon heen een stresslevel meten, dus ze ging een monteur inplannen. Ogenblikje alstublieft. Ja, daar ben ik weer. Het ligt niet aan het stekkertje. Er is kabelbreuk verderop in de wijk, op 850 meter van uw huis. Ik stuur iemand van KPN naar u toe, want die gaat die kabel fixen.
Meneer van KPN kwam. Ik was blij dat ik wist waar het over ging, dus begon meteen over kabelbreuk. Maar nee, hij moest naar mijn kabeltjes en stekkertjes kijken. Niks kabelbreuk. Dat zeggen ze maar als ze het ook niet meer weten bij die helpdesk en het dan willen afschuiven. Meneer moest onder de grond en dat vond hij niet grappig. Dus dat wat onder de grond zat, haalde hij daar onder vandaan en monteerde hij in de meterkast. Al het gedoe met kabeltjes en stekkertjes was opgelost. Maar nog steeds geen internet.
Hij ging eens meten en testen, en tot ieders verbijstering bleek er verderop in de wijk sprake te zijn van kabelbreuk.
Maar dat kon hij niet oplossen, er moest een aannemer bij komen die die kabel ging opgraven, en dan een KPN-monteur die die kabel ging vervangen, en daarna kon er gekeken worden of mijn gebrek aan internet inderdaad door de kabelbreuk komt. U moet voor dat opgraven van die kabel 850 meter verderop wel thuis zijn. Want (stukje dat ik niet begreep)... . En dus kan het pas gebeuren als ik weer onder werktijd een heel dagdeel thuis kan zijn.
Wij hebben ook iets soortgelijks gehad.Zita schreef: ↑23 jun 2025, 19:48 Geen internet. Maar ja, ik moest nog steeds die nieuwe router installeren die er al eventjes lag, omdat mijn oude provider was gestopt en ik dus was doorgeschoven naar de opvolger. Router geïnstalleerd volgens stappenplan. Kabeltje hier, kabeltje daar, en huppetee, geen internet.
We hadden Solcon en die gebruikten KPN. Afschuifsysteem op volle toeren.
Uiteindelijk bleek er in een kastje ongeveer 900 meter verderop toch echt het probleem te zitten.
Onze aansluiting was vernacheld ( snoeren en stekkers gemold en provisorisch met duct tape hersteld) en de stagiaire van KPN kreeg de schuld....maar: WEL internet uiteindelijk!