Waar denk je op dit moment aan? [4]

-DIA-

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

We moeten denken aan een van de forummers. Vandaag zal hij een open hartoperatie moeten ondergaan.
We wensen hem en de zijnen sterkte toe en alles wat wenselijk is.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lilian1975

Bericht door Lilian1975 »

Dat aan de ene kant een school met de Bijbel niet kan omdat het toelatingsbeleid van kinderen te ruim is. En een reformatorische school die alles behalve met dalend leerlingaatal te maKen heeft een extra dependance wil waarbij de hoop is dat leerlingen van reformatorische huize naar hen komen ten koste van de school met de Bijbel... ( waar personeel dat vrouwelijk gerokt loopt. En de SV gebruikt wordt. En zoveel km verder... aan de andere kant een reformatorische school die met dalend leerlingenaantal te maken heeft, gaat verbreden. Dus kledingregels voor leerlingen aanpassen en welke bijbelvertaling ze gebruiken aanpassen.
Terri

Bericht door Terri »

-DIA- schreef: 15 apr 2025, 12:42 We moeten denken aan een van de forummers. Vandaag zal hij een open hartoperatie moeten ondergaan.
Ik heb natuurlijk geen idee wie dit is ( ik ken eigenlijk niemand) maar mocht er meegelezen worden ( door familie of zo) sterkte!
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Terri schreef: 17 apr 2025, 22:00
-DIA- schreef: 15 apr 2025, 12:42 We moeten denken aan een van de forummers. Vandaag zal hij een open hartoperatie moeten ondergaan.
Ik heb natuurlijk geen idee wie dit is ( ik ken eigenlijk niemand) maar mocht er meegelezen worden (door familie of zo) sterkte!
Het betreft een van de hier aanwezige plaatsgenoten. Ik heb nu nog niet meer gehoord.
Maar als alles goed is verlopen is de operatie nu achter de rug.
DV morgen hopen wellicht (in de Goede Vrijdagdienst wellicht) meer te horen hoe het is gegaan.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
newton

Bericht door newton »

Op zijn facebookpagina laat hij weten dat de ingreep buitengewoon voorspoedig en zonder complicaties is verlopen.
Plaats reactie