Wat Scheepsbel is aangedaan, is vreselijk. Ik denk ook dat het beter was om dat niet op een forum te melden, maar dat terzijde. Je kunt het gedrag van de bewuste man natuurlijk niet 1-op-1 doorzetten naar een willekeurige homo. Als een hetero bijvoorbeeld steelt, is niet iedere hetero een dief.Job schreef: ↑13 dec 2024, 19:40Al weet ik niet zo goed hoe ik moet reageren, ik wil ook niet doen of ik deze post niet heb gezien. Je noemt heel grote, aangrijpende dingen, Scheepsbel. Jouw ervaring is verschrikkelijk, ik hoop dat je daar de juiste hulp bij krijgt en dat er heling mag zijn of komen.Scheepsbel schreef: ↑13 dec 2024, 17:49
Een wedervraag stellen is erg onbeleefd als je het vertikt om een antwoord te geven, ik walg van je verdediging van deze vreselijke zonde, en die Rodenburg leeft zich uit in deze zonde hoezo verdedig je hem? Loop met de gayparade eens door onze hoofdstad nou dan is de sociale veiligheid ver te zoeken, ik ben van mijn 12 tot mijn 15 door een oudere homo jongen wekelijks aangerand en verkracht en ook hij en zijn vriendjes zeurden en zeurden maar ik herkenning, het zijn kinderen van de satan en de satan probeerd door begrip te creeeren en een podium voor deze zieke mensen langzaam onze gezinnen in te sluipen en op een listige manier verwarring te zaaien zodat men steeds verder en verder van het geloof komt af te staan, God heeft man en vrouw geschapen en niks anders het huwelijk en sexualiteit is tussen man en vrouw, onder het mom van zogenaamde geaardheid wringt de duivel de christelijke gezinnen binnen.
Tegelijk kan deze ervaring niet vereenzelvigd worden met de rest van anders-geaarden. Ieder is persoonlijk verantwoordelijk voor wat hij/zij doet en verreweg de meeste mensen zullen deze daden verafschuwen, homo of niet. Ook zou ik nog willen zeggen bij wat je schrijft dat het kinderen van de satan zijn: dat zijn we als onwedergeboren zondaren allemaal.
Verder wel van harte eens met wat je schrijft over de ondermijning door de satan, juist op gendergebied. De gezonde gezinnen als hoeksteen van de samenleving en kleine kerkjes moeten radicaal stuk.
Verder is het ook simpelweg een strafbaar feit. Dus daar moet je aangifte van doen.