Een echte refo deugt niet.
Afscheid en intrede [2]
Re: Afscheid en intrede [2]
- Niet meer zo actief -
Toch is het niet plezant als mensen het hier lezen die het liever persoonlijk hadden gehoord. Oud-gemeenteleden of familieleden misschien. Het is niet aan mij om het wereldkundig te maken. Maar ik meende dat het een openbaar bekende zaak was omdat het zo frank & vrij (fier & vlot) vanaf een kansel in een grote naburige gemeente werd gezegd. Het klonk bovendien niet als een geheim wat werd onthuld.
Oud-gemeenteleden moeten het toch een keer van iemand horen en familie zal het echt wel geweten hebben.
Maar je kunt natuurlijk jezelf nu bezwaard blijven voelen, gewoon om jezelf bezwaard te voelen...
Maar je kunt natuurlijk jezelf nu bezwaard blijven voelen, gewoon om jezelf bezwaard te voelen...
- Niet meer zo actief -
O nee, geen zorgen, hoor, bedankt. Ik heb me nu uitgebreid verantwoord. Meende dat dat nodig was na de verwijten van bijvoorbeeld @Inwoner en @refo. Nu fijn vrijdagavond houden!
Verantwoording is niet nodig en er was naar mijn mening ook geen sprake van een persoonlijk verwijt. Het gaat er mij om dat we (naar mijn mening) moeten oppassen voor een soort 'refo-story'.
-
- Verbannen
Waarom? Is daar sprake van dan? En bepaal jij dat?
Daarom.
Ja.Is daar sprake van dan?
Dat mag hier. En het leuke, je mag het er mee oneens zijn.En bepaal jij dat?
Fijne dag vandaag!

-
- Verbannen
Over dat refo-story waar volgens @Inwoner en @Ad Anker sprake van is; Inwoner schreef er dit over:
Of er door betrokkene over gesproken wordt, weten we niet.
Feitelijk doet dat er ook niet toe. Iets in beperkte kring vertellen rechtvaardigt nog niet het openbaar maken op een forum als dit, vind ik.
We moeten niet een soort RefoTelegraaf worden.
Maar goed, dit is een mening.
Repliek:
* Er is wel door betrokkene over gesproken en het is gewoon bekend. Geen geheim. Alleen was het hier nog niet bekend.
* Doet ds. Vlot ook aan RefoTelegrafie door dit met zijn grote gemeente te delen na een (voor alle mansleden publiek toegankelijke) classisvergadering waar hier in openheid over gesproken is?
Of er door betrokkene over gesproken wordt, weten we niet.
Feitelijk doet dat er ook niet toe. Iets in beperkte kring vertellen rechtvaardigt nog niet het openbaar maken op een forum als dit, vind ik.
We moeten niet een soort RefoTelegraaf worden.
Maar goed, dit is een mening.
Repliek:
* Er is wel door betrokkene over gesproken en het is gewoon bekend. Geen geheim. Alleen was het hier nog niet bekend.
* Doet ds. Vlot ook aan RefoTelegrafie door dit met zijn grote gemeente te delen na een (voor alle mansleden publiek toegankelijke) classisvergadering waar hier in openheid over gesproken is?

Afscheid van ds. K. Boeder van de Ger. Gem. te Dirksland D.V. op woensdag 8 januari 2025.
Weet iemand wanneer zijn bevestiging en intrede in Ermelo zal plaatsvinden?
Weet iemand wanneer zijn bevestiging en intrede in Ermelo zal plaatsvinden?
Ik hoorde dat volgende week donderdag de classis Barneveld bijeen komt voor de classis contracta..
Bedankt voor het doorgeven van de datum van D.V. 15 januari 2025 als intrededatum van ds. K. Boeder te Ermelo.
Nu lees ik op de site van de Ger. gemeenten dat ds. P.G. Heijkamp op D.V. zondag 12 januari 2025 afscheid zal nemen van de gemeente Emmeloord. Echter: onder Doetinchem of Agenda op de site der Ger. gemeenten zie ik nog geen datum van bevestiging en intrede van ds. P.G. Heijkamp.
Wie weet die datum al wel?
Nu lees ik op de site van de Ger. gemeenten dat ds. P.G. Heijkamp op D.V. zondag 12 januari 2025 afscheid zal nemen van de gemeente Emmeloord. Echter: onder Doetinchem of Agenda op de site der Ger. gemeenten zie ik nog geen datum van bevestiging en intrede van ds. P.G. Heijkamp.
Wie weet die datum al wel?