Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
first world problems
- FlyingEagle
Niet helemaal want de taalfout stoort meAmbtenaar schreef:Exact.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 22:26
Deze snap ik niet, of bedoel je dat je de dagen die je er niet bent als kosten berekend?
Verder zou ik dat niet zijn probleem mee hebben om later te gaan. Het geld ben je toch al kwijt. Zit een hoop stress schelen. Maar goed, wij gaan tot nog toe nooit ver weg.
-
- Verbannen
Eerst zeg je dat de taalfout je stoort en vervolgens maak je 2 fouten in vier zinnen.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 23:05Niet helemaal want de taalfout stoort meAmbtenaar schreef:Exact.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 22:26
Deze snap ik niet, of bedoel je dat je de dagen die je er niet bent als kosten berekend?
Verder zou ik dat niet zijn probleem mee hebben om later te gaan. Het geld ben je toch al kwijt. Zit een hoop stress schelen. Maar goed, wij gaan tot nog toe nooit ver weg.

Na de spits pas? Wij vertrekken meestal 's morgens heel vroeg, zo rond 4.30/5.00 uur. Dat moet ook wel, want net een kar gaat het niet zo snel. Op dag 1 leggen we dan ongeveer 800 km af.Ambtenaar schreef: ↑27 jul 2024, 22:33Ik heb een hekel aan in de nacht rijden. Ik reis altijd na de spits, maar vandaag was het de hele dag spits. Omgereden via een alternatieve route en vandaar gewoon kunnen doorrijden.DDD schreef: ↑27 jul 2024, 22:21 Ik zou het ook zonde vinden om een paar dagen voor niets te betalen.
Maar met een elektrische auto gaat het wat meer vanzelf. Dan kies je er eerder voor om wat eerder te vertrekken en rustig aan te reizen. En dan in de nacht of op een mooie plek te laden en alleen buiten de spits te reizen. Als je dan twee dagen over een reis van 1400 km doet, en ook op leuke plekken overnacht, heb je gelijk de eerste dag al het idee dat je op vakantie bent.
- FlyingEagle
Haha, dat komt door mijn telefoon, ik swipe de woorden en heb het niet goed gecontroleerd. Dus hij maakt soms een ander woord dan ik had bedoeld.GerefGemeente-lid schreef:Eerst zeg je dat de taalfout je stoort en vervolgens maak je 2 fouten in vier zinnen.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 23:05Niet helemaal want de taalfout stoort meAmbtenaar schreef:Exact.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 22:26
Stress?FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 23:05 Verder zou ik dat niet zijn probleem mee hebben om later te gaan. Het geld ben je toch al kwijt. Zit een hoop stress schelen. Maar goed, wij gaan tot nog toe nooit ver weg.
- FlyingEagle
Bij ons in de auto wel, zal geen gezellige rit worden. Daar word ik dan weer gestrest vanAmbtenaar schreef:Stress?FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 23:05 Verder zou ik dat niet zijn probleem mee hebben om later te gaan. Het geld ben je toch al kwijt. Zit een hoop stress schelen. Maar goed, wij gaan tot nog toe nooit ver weg.
Wij gaan op vrijdag ipv zaterdag terug, anders zouden we in de nacht naar zondag pas thuis zijn.
Ik vroeg of we de toeristenbelasting voor die nacht terug konden krijgen, we kregen zelfs nog korting op de huur voor die nacht.
Ik vroeg of we de toeristenbelasting voor die nacht terug konden krijgen, we kregen zelfs nog korting op de huur voor die nacht.

- Niet meer zo actief -
Meer nauwkeurig gezegd, ik vertrek op het moment dat ik de drukte bij de bottlenecks zoveel als mogelijk vermijd.
Wij leggen gemiddeld zo'n 100 km per uur af, inclusief pauzes. Meestal reizen wij ook niet meer dan 8-9 uur per dag. Afgelopen zaterdag was de gemiddelde snelheid lager dan 50 km per uur. Dat had ik nog nooit meegemaakt.
Wij ca 925 km per uur.Ambtenaar schreef: ↑29 jul 2024, 09:26Meer nauwkeurig gezegd, ik vertrek op het moment dat ik de drukte bij de bottlenecks zoveel als mogelijk vermijd.
Wij leggen gemiddeld zo'n 100 km per uur af, inclusief pauzes. Meestal reizen wij ook niet meer dan 8-9 uur per dag. Afgelopen zaterdag was de gemiddelde snelheid lager dan 50 km per uur. Dat had ik nog nooit meegemaakt.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Het blijft leuk om te zien hoe graag Huisman vliegt. Onverschrokken voor de kritiek op vliegen.huisman schreef: ↑29 jul 2024, 09:42Wij ca 925 km per uur.Ambtenaar schreef: ↑29 jul 2024, 09:26Meer nauwkeurig gezegd, ik vertrek op het moment dat ik de drukte bij de bottlenecks zoveel als mogelijk vermijd.
Wij leggen gemiddeld zo'n 100 km per uur af, inclusief pauzes. Meestal reizen wij ook niet meer dan 8-9 uur per dag. Afgelopen zaterdag was de gemiddelde snelheid lager dan 50 km per uur. Dat had ik nog nooit meegemaakt.![]()
Ik zit binnen 45 minuten in mijn auto .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Op de terugweg wel. Maar heen niet
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.