Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Afschuwelijk, klinkt niet best. Daarom gaan wij meestal halverwege de week weg.
Wij hebben vandaag een route gelopen naar een alm van 7 uur. Qua afstand stelde het weinig voor, maar het was veel stijgen. Gelukkig wel grotendeels onder de bomen.
Wij hebben vandaag een route gelopen naar een alm van 7 uur. Qua afstand stelde het weinig voor, maar het was veel stijgen. Gelukkig wel grotendeels onder de bomen.
Ja, wij ook. Maar vandaag doorgereisd.
- FlyingEagle
Ik vraag me altijd af waarom mensen op zaterdag allemaal gaan. Waarom niet boeken vanaf zaterdag en dan maandag gaan ofzo?Herman schreef:Je staat niet in de file, je bent de fileAmbtenaar schreef:Zwarte zaterdag beleefd. Ruim 9 uur gedaan over nog geen 500 km.
Dapper dat je dit onderneemt.
Vrij logisch toch? Het kost behoorlijk wat en dan is het jammer dat je daar niet van kan genieten
….of je gaat vliegen.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 21:57Ik vraag me altijd af waarom mensen op zaterdag allemaal gaan. Waarom niet boeken vanaf zaterdag en dan maandag gaan ofzo?Herman schreef:Je staat niet in de file, je bent de fileAmbtenaar schreef:Zwarte zaterdag beleefd. Ruim 9 uur gedaan over nog geen 500 km.
Dapper dat je dit onderneemt.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat zou ons omgerekend €500 kosten.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 21:57
Ik vraag me altijd af waarom mensen op zaterdag allemaal gaan. Waarom niet boeken vanaf zaterdag en dan maandag gaan ofzo?
Ik zou het ook zonde vinden om een paar dagen voor niets te betalen.
Maar met een elektrische auto gaat het wat meer vanzelf. Dan kies je er eerder voor om wat eerder te vertrekken en rustig aan te reizen. En dan in de nacht of op een mooie plek te laden en alleen buiten de spits te reizen. Als je dan twee dagen over een reis van 1400 km doet, en ook op leuke plekken overnacht, heb je gelijk de eerste dag al het idee dat je op vakantie bent.
Maar met een elektrische auto gaat het wat meer vanzelf. Dan kies je er eerder voor om wat eerder te vertrekken en rustig aan te reizen. En dan in de nacht of op een mooie plek te laden en alleen buiten de spits te reizen. Als je dan twee dagen over een reis van 1400 km doet, en ook op leuke plekken overnacht, heb je gelijk de eerste dag al het idee dat je op vakantie bent.
- FlyingEagle
Deze snap ik niet, of bedoel je dat je de dagen die je er niet bent als kosten berekend?Ambtenaar schreef:Dat zou ons omgerekend €500 kosten.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 21:57
Ik vraag me altijd af waarom mensen op zaterdag allemaal gaan. Waarom niet boeken vanaf zaterdag en dan maandag gaan ofzo?
De coronatijd is al lang voorbij. Wij waren om 05:20 op Schiphol, vlogen om 07:02 en landden om 09:27. Het laatste stuk vlogen wij over Kroatië en Albanië. Voordat je daar met de auto bent….Ter plaatse wel een auto gehuurd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Exact.FlyingEagle schreef: ↑27 jul 2024, 22:26
Deze snap ik niet, of bedoel je dat je de dagen die je er niet bent als kosten berekend?
De laatste keer dat ik vanaf Schiphol vloog zat er meer dan twee uur tussen incheck en boarding. Dat is mij teveel. Als ik vlieg doe ik dat vanaf RTHA.
Ik heb een hekel aan in de nacht rijden. Ik reis altijd na de spits, maar vandaag was het de hele dag spits. Omgereden via een alternatieve route en vandaar gewoon kunnen doorrijden.DDD schreef: ↑27 jul 2024, 22:21 Ik zou het ook zonde vinden om een paar dagen voor niets te betalen.
Ik kan niet tegen files. Ben met te weinig geduld geboren.