Wat doen we vandaag?

merel

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Afschuwelijk, klinkt niet best. Daarom gaan wij meestal halverwege de week weg.

Wij hebben vandaag een route gelopen naar een alm van 7 uur. Qua afstand stelde het weinig voor, maar het was veel stijgen. Gelukkig wel grotendeels onder de bomen.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef: 27 jul 2024, 21:37 Afschuwelijk, klinkt niet best. Daarom gaan wij meestal halverwege de week weg.

Wij hebben vandaag een route gelopen naar een alm van 7 uur. Qua afstand stelde het weinig voor, maar het was veel stijgen. Gelukkig wel grotendeels onder de bomen.
Ja, wij ook. Maar vandaag doorgereisd.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Herman schreef:
Ambtenaar schreef:Zwarte zaterdag beleefd. Ruim 9 uur gedaan over nog geen 500 km.
Je staat niet in de file, je bent de file

Dapper dat je dit onderneemt.
Ik vraag me altijd af waarom mensen op zaterdag allemaal gaan. Waarom niet boeken vanaf zaterdag en dan maandag gaan ofzo?
merel

Bericht door merel »

Vrij logisch toch? Het kost behoorlijk wat en dan is het jammer dat je daar niet van kan genieten
huisman

Bericht door huisman »

FlyingEagle schreef: 27 jul 2024, 21:57
Herman schreef:
Ambtenaar schreef:Zwarte zaterdag beleefd. Ruim 9 uur gedaan over nog geen 500 km.
Je staat niet in de file, je bent de file

Dapper dat je dit onderneemt.
Ik vraag me altijd af waarom mensen op zaterdag allemaal gaan. Waarom niet boeken vanaf zaterdag en dan maandag gaan ofzo?
….of je gaat vliegen. :super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Christen

Bericht door Christen »

Fijne vakantie!
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

huisman schreef: 27 jul 2024, 22:14
Dan hang je minstens 3 uur lang doelloos op een vliegveld.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Dat zou ons omgerekend €500 kosten.
DDD

Bericht door DDD »

Ik zou het ook zonde vinden om een paar dagen voor niets te betalen.

Maar met een elektrische auto gaat het wat meer vanzelf. Dan kies je er eerder voor om wat eerder te vertrekken en rustig aan te reizen. En dan in de nacht of op een mooie plek te laden en alleen buiten de spits te reizen. Als je dan twee dagen over een reis van 1400 km doet, en ook op leuke plekken overnacht, heb je gelijk de eerste dag al het idee dat je op vakantie bent.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Ambtenaar schreef:
Dat zou ons omgerekend €500 kosten.
Deze snap ik niet, of bedoel je dat je de dagen die je er niet bent als kosten berekend?
huisman

Bericht door huisman »

Ambtenaar schreef: 27 jul 2024, 22:18
huisman schreef: 27 jul 2024, 22:14
Dan hang je minstens 3 uur lang doelloos op een vliegveld.

De coronatijd is al lang voorbij. Wij waren om 05:20 op Schiphol, vlogen om 07:02 en landden om 09:27. Het laatste stuk vlogen wij over Kroatië en Albanië. Voordat je daar met de auto bent….Ter plaatse wel een auto gehuurd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

FlyingEagle schreef: 27 jul 2024, 22:26
Deze snap ik niet, of bedoel je dat je de dagen die je er niet bent als kosten berekend?
Exact.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

huisman schreef: 27 jul 2024, 22:26
De coronatijd is al lang voorbij. Wij waren om 05:20 op Schiphol, vlogen om 07:02 en landden om 09:27. Het laatste stuk vlogen wij over Kroatië en Albanië. Voordat je daar met de auto bent….Ter plaatse wel een auto gehuurd.
De laatste keer dat ik vanaf Schiphol vloog zat er meer dan twee uur tussen incheck en boarding. Dat is mij teveel. Als ik vlieg doe ik dat vanaf RTHA.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef: 27 jul 2024, 22:21 Ik zou het ook zonde vinden om een paar dagen voor niets te betalen.

Maar met een elektrische auto gaat het wat meer vanzelf. Dan kies je er eerder voor om wat eerder te vertrekken en rustig aan te reizen. En dan in de nacht of op een mooie plek te laden en alleen buiten de spits te reizen. Als je dan twee dagen over een reis van 1400 km doet, en ook op leuke plekken overnacht, heb je gelijk de eerste dag al het idee dat je op vakantie bent.
Ik heb een hekel aan in de nacht rijden. Ik reis altijd na de spits, maar vandaag was het de hele dag spits. Omgereden via een alternatieve route en vandaar gewoon kunnen doorrijden.
huisman

Bericht door huisman »

Ambtenaar schreef: 27 jul 2024, 22:29
huisman schreef: 27 jul 2024, 22:26
De laatste keer dat ik vanaf Schiphol vloog zat er meer dan twee uur tussen incheck en boarding. Dat is mij teveel. Als ik vlieg doe ik dat vanaf RTHA.

Ik kan niet tegen files. Ben met te weinig geduld geboren.
Plaats reactie