Edit, zie dat Simon0612 net gereageerd heeft. Al is de reactie wel erg mager.Maanenschijn schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom een aantal mensen hier elkaar de maat blijft nemen over wel of niet reageren, maar dat de voorbeelden van mogelijke kleine lettertjes links blijven liggen en genegeerd worden, vooral door diegene die menen dat ze niet bestaan of er niet zijn.
KDD heet er recent iets over geschreven, ik heb een poging gedaan (door DDD herhaald).
Dan maar aan jou rechtstreeks @Simon0612 (omdat jij aangaf dat niemand kleine lettertjes kan aandragen), zie jij in mijn gedeelde citaten wel of geen kleine lettertjes en waarom wel of niet?
Je ziet geen trap en mate in de woorden ‘doodgedonderd en doodgebliksemd?
Of: de Bijbel is een verschrikkelijk boek?
Ik kan me dan inderdaad voorstellen dat je de kleine lettertjes niet opmerkt en vind dat ze er niet zijn.
Ik ben bang dat een prediking waar dit klinkt twee uitwerkingen heeft: Of je zit als een steen in de kerk, gewend aan deze woorden en laat het rustig van je af glijden.
Of je zit in de kerk en blijft in je zelf verslagen omdat je de zaken niet in die mate (voor je eigen bevinding) niet hebt beleefd.
De derde uitwerking is dat de Heere op zijn tijd overkomt. Godzijdank!