Je hebt geen idee wat ik allemaal inlever voor andere mensen. Dat doet er ook niet toe. Het gaat mij om jouw manier van redeneren en de argumenten daarbij. Die kloppen niet. Natuurlijk is het heerlijk om met de trein te reizen. En het is ook beter voor het milieu. Er zijn ook dingen die minder fijn zijn die ik doe. Ik reageerde nu in ieder geval op jouw negatieve kwalificatie van de trein. Die klopt gewoon niet.Wim Anker schreef: ↑14 nov 2023, 12:19Zie je wel dat je helemaal niet van plan bent in te leveren? ff (lijkt) iets niet te lukken (of kost wat meer moeite) en hop... de "naaste" stikt maar even.... Zelfs als daar het werk niet van af komt en ander geklaag. Rij gewoon niet!DDD schreef: ↑14 nov 2023, 12:07 Dit is wel een beetje onnozel hoor.
Ik reis vaak met de trein. Er zijn weinig hoogleraren die niet met de trein reizen, vermoed ik. Dat heeft met plebs niets te maken.
De laatste week heb ik wat vaker auto gereden, en ik krijg mijn werk gewoon niet af omdat ik de hele tijd in de file sta of althans niks anders kan doen dan sturen en bellen. Ook niet een heel intelligente bezigheid.
En het leuke van roepen "meer met de trein, minder met de auto" wordt verkocht als een offer maar is het uiteraard! niet... Gratis een goed gevoel, das dubbel zo fijn!
En inderdaad zou ik ook helemaal verregend kunnen aankomen, maar in sommige gevallen zou ik mensen daar ook mee benadelen. Dat kan ik gewoon niet maken.