Wat doen we vandaag?

Zeeuw

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Ad Anker schreef: 29 sep 2023, 10:58
helma schreef: 29 sep 2023, 10:40 Ik heb het één keer gedaan. Zal het nooit meer doen. Het stijgen maar vooral het landen met veel wind vond ik een traumatische ervaring. Eenmaal in de lucht vond ik het geweldig.
Maar door de wind stuiterde de mand, omgeklapt, bijna een kilometer over het gras bij het landen. Ik lag onderop met mijn man en nog 3 vreemde mensen bovenop me.
Ik moet er wel op grinniken. Gelukkig lag je man nog tussen die vreemde mensen.
Ik zou het ook nóóit doen. Geef mij maar een vliegtuig.
Ik vond het vliegen van Midden Zeeland, met zo een klein vliegtuigje, veel spannender. En met wind werd ik er misselijk van. En zoveel herrie.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Chrisje72 schreef: 29 sep 2023, 10:02
Zeeuw schreef:
Chrisje72 schreef: 29 sep 2023, 00:18
Zeeuw schreef: En het was prachtig. Echt een aanrader. Over de Westerschelde heen.
Heb je daar ook foto's van?
Zeker.
Lieve Zeeuw, zou je alsjeblieft wat van je mooie luchtfoto's met het forum willen delen? Ik denk dat meerdere mensen hiervan zouden willen genieten.
Nou, ik heb dat ooit geprobeerd, maar krijg het echt niet goed voor elkaar. Ik zal eens kijken of het me lukt.
merel

Bericht door merel »

Zeeuw schreef: 29 sep 2023, 10:58
helma schreef: 29 sep 2023, 10:40 Ik heb het één keer gedaan. Zal het nooit meer doen. Het stijgen maar vooral het landen met veel wind vond ik een traumatische ervaring. Eenmaal in de lucht vond ik het geweldig.
Maar door de wind stuiterde de mand, omgeklapt, bijna een kilometer over het gras bij het landen. Ik lag onderop met mijn man en nog 3 vreemde mensen bovenop me.
Wij lagen op z'n kant. Hadden goed de lussen vast, maar inderdaad: het was even goed vasthouden. Wij vonden het wel leuk, maar de wat ouderen onder ons iets minder.
Ik denk dat ze dan toch echt teveel risico hebben genomen. Bij ons is het een behoorlijk aantal keer afgezegd. Dit begon al bij windkracht 4. 3 was de max voor ze.
Als ik dit lees, bedank ik vriendelijk.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

merel schreef: 29 sep 2023, 11:30
Zeeuw schreef: 29 sep 2023, 10:58
Wij lagen op z'n kant. Hadden goed de lussen vast, maar inderdaad: het was even goed vasthouden. Wij vonden het wel leuk, maar de wat ouderen onder ons iets minder.
Ik denk dat ze dan toch echt teveel risico hebben genomen. Bij ons is het een behoorlijk aantal keer afgezegd. Dit begon al bij windkracht 4. 3 was de max voor ze.
Als ik dit lees, bedank ik vriendelijk.
Het schijnt vaker te gebeuren. Het kantelen was bij ons erg beheerst. Wij vonden het dan wel weer leuk.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Wachten.

Behoorlijke problemen aan de Georgisch/Armeense grens. De autoriteiten geven geen toestemming om onze lading het land in te brengen. Zitten u een beetje vast in niemandsland.

We zitten er al de hele dag. Gebed is nodig en een sterk wapen. Mag ik ook jullie daarom vragen?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

zeker !

Psalm 91 voor jullie persoonlijk
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD

Bericht door DDD »

Zeker!

En veel sterkte ook.
merel

Bericht door merel »

Maanenschijn schreef: 30 sep 2023, 19:46 Wachten.

Behoorlijke problemen aan de Georgisch/Armeense grens. De autoriteiten geven geen toestemming om onze lading het land in te brengen. Zitten u een beetje vast in niemandsland.

We zitten er al de hele dag. Gebed is nodig en een sterk wapen. Mag ik ook jullie daarom vragen?
Sterkte! We zullen voor jullie bidden.

Ik zat vandaag in het ziekenhuis bij een zieke ouder. Ook confronterend als de rollen langzaam omgedraaid worden.
helma

Bericht door helma »

Maanenschijn schreef:Wachten.

De God van Anne van de Bij leeft nog...
We bidden mee.
helma

Bericht door helma »

merel schreef:
Maanenschijn schreef: 30 sep 2023, 19:46 Wachten.

Sterkte! We zullen voor jullie bidden.

Ik zat vandaag in het ziekenhuis bij een zieke ouder. Ook confronterend als de rollen langzaam omgedraaid worden.
Sterkte Merel! Ik snap precies wat je bedoelt...
MGG

Bericht door MGG »

Sterkte @Maanenschijn en Merel

We zullen voor jullie bidden.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Zeker! Sterkte. Hou ons op de hoogte.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Van harte sterkte toegewenst in de diverse zorgen, @Maanenschijn en @Merel!
pierre27

Bericht door pierre27 »

Nog net voor de zondag, van harte sterkte gewenst!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Vandaag op wonderlijke voorspoedige manier weer de Georgische grens gepasseerd.

Wie eigen wegen gaat komt bedrogen uit, maar in geloof en afhankelijkheid van Hem worden deuren geopend en ogen gesloten.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Plaats reactie