Ik vond het vliegen van Midden Zeeland, met zo een klein vliegtuigje, veel spannender. En met wind werd ik er misselijk van. En zoveel herrie.Ad Anker schreef: ↑29 sep 2023, 10:58Ik moet er wel op grinniken. Gelukkig lag je man nog tussen die vreemde mensen.helma schreef: ↑29 sep 2023, 10:40 Ik heb het één keer gedaan. Zal het nooit meer doen. Het stijgen maar vooral het landen met veel wind vond ik een traumatische ervaring. Eenmaal in de lucht vond ik het geweldig.
Maar door de wind stuiterde de mand, omgeklapt, bijna een kilometer over het gras bij het landen. Ik lag onderop met mijn man en nog 3 vreemde mensen bovenop me.
Ik zou het ook nóóit doen. Geef mij maar een vliegtuig.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Als ik dit lees, bedank ik vriendelijk.Zeeuw schreef: ↑29 sep 2023, 10:58Wij lagen op z'n kant. Hadden goed de lussen vast, maar inderdaad: het was even goed vasthouden. Wij vonden het wel leuk, maar de wat ouderen onder ons iets minder.helma schreef: ↑29 sep 2023, 10:40 Ik heb het één keer gedaan. Zal het nooit meer doen. Het stijgen maar vooral het landen met veel wind vond ik een traumatische ervaring. Eenmaal in de lucht vond ik het geweldig.
Maar door de wind stuiterde de mand, omgeklapt, bijna een kilometer over het gras bij het landen. Ik lag onderop met mijn man en nog 3 vreemde mensen bovenop me.
Ik denk dat ze dan toch echt teveel risico hebben genomen. Bij ons is het een behoorlijk aantal keer afgezegd. Dit begon al bij windkracht 4. 3 was de max voor ze.
Het schijnt vaker te gebeuren. Het kantelen was bij ons erg beheerst. Wij vonden het dan wel weer leuk.merel schreef: ↑29 sep 2023, 11:30Als ik dit lees, bedank ik vriendelijk.Zeeuw schreef: ↑29 sep 2023, 10:58Wij lagen op z'n kant. Hadden goed de lussen vast, maar inderdaad: het was even goed vasthouden. Wij vonden het wel leuk, maar de wat ouderen onder ons iets minder.helma schreef: ↑29 sep 2023, 10:40 Ik heb het één keer gedaan. Zal het nooit meer doen. Het stijgen maar vooral het landen met veel wind vond ik een traumatische ervaring. Eenmaal in de lucht vond ik het geweldig.
Ik denk dat ze dan toch echt teveel risico hebben genomen. Bij ons is het een behoorlijk aantal keer afgezegd. Dit begon al bij windkracht 4. 3 was de max voor ze.
- Maanenschijn
Wachten.
Behoorlijke problemen aan de Georgisch/Armeense grens. De autoriteiten geven geen toestemming om onze lading het land in te brengen. Zitten u een beetje vast in niemandsland.
We zitten er al de hele dag. Gebed is nodig en een sterk wapen. Mag ik ook jullie daarom vragen?
Behoorlijke problemen aan de Georgisch/Armeense grens. De autoriteiten geven geen toestemming om onze lading het land in te brengen. Zitten u een beetje vast in niemandsland.
We zitten er al de hele dag. Gebed is nodig en een sterk wapen. Mag ik ook jullie daarom vragen?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
zeker !
Psalm 91 voor jullie persoonlijk
Psalm 91 voor jullie persoonlijk
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Zeker!
En veel sterkte ook.
En veel sterkte ook.
Sterkte! We zullen voor jullie bidden.Maanenschijn schreef: ↑30 sep 2023, 19:46 Wachten.
Ik zat vandaag in het ziekenhuis bij een zieke ouder. Ook confronterend als de rollen langzaam omgedraaid worden.
De God van Anne van de Bij leeft nog...Maanenschijn schreef:Wachten.
We bidden mee.
Sterkte Merel! Ik snap precies wat je bedoelt...merel schreef:Sterkte! We zullen voor jullie bidden.Maanenschijn schreef: ↑30 sep 2023, 19:46 Wachten.
Ik zat vandaag in het ziekenhuis bij een zieke ouder. Ook confronterend als de rollen langzaam omgedraaid worden.
-
Sterkte @Maanenschijn en Merel
We zullen voor jullie bidden.
We zullen voor jullie bidden.
Zeker! Sterkte. Hou ons op de hoogte.
-
- Verbannen
Van harte sterkte toegewenst in de diverse zorgen, @Maanenschijn en @Merel!
Nog net voor de zondag, van harte sterkte gewenst!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
- Maanenschijn
Vandaag op wonderlijke voorspoedige manier weer de Georgische grens gepasseerd.
Wie eigen wegen gaat komt bedrogen uit, maar in geloof en afhankelijkheid van Hem worden deuren geopend en ogen gesloten.
Wie eigen wegen gaat komt bedrogen uit, maar in geloof en afhankelijkheid van Hem worden deuren geopend en ogen gesloten.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.