Ik zal eens goed om mij heen kijken, kan ik daarna als anonieme bron functionerenGerefGemeente-lid schreef: ↑07 apr 2023, 09:27En waar ben je deze dagen dan in de kerk? Je oude kerkverband?![]()
Tot vanavond. Dienst begint om 1930u. Prof.dr. A. Baars .
Ik vind het altijd bijzonder als mensen hun werk zo leuk vinden. Afgelopen jaren ging ik puur voor mijn collega's naar het werk.
Ik krijg regelmatig op maandag de vraag van relaties of ik het ook weer jammer vind dat het weekend voorbij is.
Daar hoop ik dan maar op. Inmiddels is mijn halve team aan het solliciteren of heeft al ontslag genomen. Wel heel jammer dat het zo uiteen valt.Bourdon16 schreef: ↑19 apr 2023, 11:07Ik krijg regelmatig op maandag de vraag van relaties of ik het ook weer jammer vind dat het weekend voorbij is.
Ik geniet van het weekend maar werken vind ik ook heel leuk en ga eigenlijk altijd met plezier naar het werk.
Dat is inmiddels al meer dan 10 jaar zo. Bij mijn vorige werkgever zag ik weleens tegen een dag op.
Geniet van deze tijd en hopelijk ga je daarna weer met plezier!
Fijn dat je het zo mag beleven.
Nice. Als je wat verhaaltjes over hen nodig heeft voor je presentatie laat me weten. We hebben aardig wat met hen meegemaakt over de jaren. Grappig en niet zo grappig.helma schreef: ↑19 apr 2023, 11:51 Vanmiddag ergens een Amish presentatie. Weer eens wat anders dan spreken over abortus en seksualiteit.
Wat begon met een presentatie voor de veilingactie van de kerk is het nu zo'n vier keer per jaar voor diverse groepen.
Beetje uitgegroeide hobby. Ik zie het een beetje als een soort Refomatieherdenking ;-)
De Amish hebben me altijd al gefascineerd.
Ze zijn een voorbeeld én een spiegel.