Wij stonden al een jaar op een wachtlijst en konden een pup krijgen ( Welsh terriër). Ik heb het afgeblazen, dat de uiteindelijke conclusie was dat ik voor het overgrote merendeel de sjaak zou zijn met uitlaten. Terwijl ik het minst graag een hond wilde.Zeeuw schreef: ↑05 apr 2023, 10:28Die willen ze hier ook graag. Ik opteer, praktisch gezien, voor een kleinere variant. Ik denk nl dat ik regelmatig de sigaar ben qua uitlaten. Ik zou het liefst een Border Collie willen. Maar die hebben zoveel beweging nodig, dat kunnen we momenteel niet bieden.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Meenemen naar de padelbaan
Dat is maar 2x 10 bij 10 he Pietje...Piet Puk schreef: ↑05 apr 2023, 10:52Meenemen naar de padelbaan

Dat is een leuke hond, inderdaad.
Het beste kan je de jongens gelijk medeverantwoordelijk maken voor het uitlaten enz. Het is onze ervaring dat dat best goed werkt.
Verzaken ze niet regelmatig vanwege toetsen, school, feestjes etc? En wie doet dan de ochtenduitlaat?Tiberius schreef: ↑05 apr 2023, 11:13Dat is een leuke hond, inderdaad.
Het beste kan je de jongens gelijk medeverantwoordelijk maken voor het uitlaten enz. Het is onze ervaring dat dat best goed werkt.
Ons 'probleem'was ook overdag als iedereen op school/werk zat. Dan hadden we anderhalve dag niemand overdag thuis.
Ochtend- en avonduitlaat doen ze vrijwel altijd (ziekte e.d. uitgezonderd).merel schreef: ↑05 apr 2023, 11:24Verzaken ze niet regelmatig vanwege toetsen, school, feestjes etc? En wie doet dan de ochtenduitlaat?
Ons 'probleem'was ook overdag als iedereen op school/werk zat. Dan hadden we anderhalve dag niemand overdag thuis.
Overdag is inderdaad soms wat lastig.
En inderdaad, je moet er rekening mee houden.
Mijn ouders hadden altijd honden en geen enkele reageerde op vuurwerk. Mijn vader nam hen als pup meerdere malen mee naar een schietvereniging en daardoor wenden ze aan knallen.
Nog steeds 

Een dagje met het OV naar mijn ouders
Weekendje weg, richting de Veluwe. 

-
- Verbannen
Ik wil graag anoniem blijven vanwege de mogelijke gevolgen.GerefGemeente-lid schreef: ↑07 apr 2023, 09:27En waar ben je deze dagen dan in de kerk? Je oude kerkverband?![]()

Hoeft niet meer. Staat al op Cvandaag