Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
We worden net de VS. Een compleet verschillende samenstellingen van de kamers waardoor op belangrijke punten er weinig geregeld kan worden en we achteruit gaan in plaats van vooruit
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Dat is voor mij ook nieuw. Zoveel hoofden, zoveel zinnen. Zoveel refo's, zoveel dogma's.
-
Het positieve is dat de oppositie nu een stuk meer invloed heeft. Hopelijk verhoogt dit de wisselwerking tussen partijen en kunnen zaken met wisselende samenstellingen door de 1e en 2e kamer komen.
Misschien is Nederland ook wel zendingsland geworden.GerefGemeente-lid schreef: ↑15 mar 2023, 20:10Dit is de betreffende meneer Den Breejen:
https://www.rd.nl/artikel/968202-a-b-de ... j-afscheid
„Daar ben ik toch wat voorzichtig mee. We leven in een land waar het Evangelie wijd verbreid is geweest. We zijn wel een heidens land aan het worden, maar daarmee zijn we nog geen heidenen. Ik ben ook bang voor onheilig activisme.”
We leven wel in een donkere tijd, vindt Den Breejen. „Het is te vrezen dat de Heere meer en meer met Zijn Geest uit Nederland gaat wijken. Hij werkt nog, maar velen wijzen Hem af. Olevianus zegt dat Christus ons in de schoot is gelegd, maar Hij wordt door velen verworpen. De regenbui van het Woord is aan het overdrijven, vanwege ons inwonend verderf en onze afmakingen. We mogen ons wel haasten, want de tijd van de grote verdrukking is aanstaande.”
Een citaat dat ik ook begrijp en als hoogsternstig ervaar.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dagje symposium over beladen verleden.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
OnlineMaanenschijn
Vandaag rondwandelen in het Rijksmuseum.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Leuk! Ik mag binnenkort met groep 8 mee naar het Rijks.
-
- Verbannen
Ik hoor graag of je het ons kunt aanbevelen.
Het Rijks is toch altijd aan te bevelen?
Ook toegang tot de Vermeer expositie?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
OnlineMaanenschijn
Helaas niet, geen kaartjes meer te krijgen.huisman schreef:Ook toegang tot de Vermeer expositie?
Het lukte mij ook niet….erg jammer.Maanenschijn schreef: ↑18 mar 2023, 17:33Helaas niet, geen kaartjes meer te krijgen.huisman schreef:Ook toegang tot de Vermeer expositie?
-
OnlineMaanenschijn
Vrouwlief en ik hebben met plezier rondgewandeld.GerefGemeente-lid schreef:Ik hoor graag of je het ons kunt aanbevelen.
Ik ken niemand die het wel gelukt is. Een aantal jaren geleden was de Rembrandt expositie. De kaarten daarvan had ik aan mijn man voor zijn verjaardag cadeau gedaan. Dat wilde ik weer doen, maar helaas niet gelukt.huisman schreef: ↑18 mar 2023, 17:36Het lukte mij ook niet….erg jammer.Maanenschijn schreef: ↑18 mar 2023, 17:33Helaas niet, geen kaartjes meer te krijgen.huisman schreef:Ook toegang tot de Vermeer expositie?
Laatst gewijzigd door merel op 18 mar 2023, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.