Het heeft helemaal niets met een discussietruc te maken. Ik wees je simpel op het feit dat je Dia dingen verwijt die je zelf ook nogal eens toepast. Ik verweet je een truc, en nu begin je over een discussietruc. Je kopieert dus echtGerefGemeente-lid schreef: Je zeurt als een klein kind. Ik vind dit echt een ontzettend irritante discussietruc. Stop daar alsjeblieft mee, zeker als je helemaal geen lid bent van de GG.
En wat je schrijft over ds. Kersten en ds. Van Voorden is vermoedelijk al zo ontzettend lang geleden dat ik er niets meer van kan herinneren.
Verder geheel eens met @DDD.

Tot slot niet met DDD eens, want er wordt op RF nogal eens geroddeld en dingen verteld die achteraf niet kloppen. Dus vragen om een bron als iemand heel stellig iets gaat beweren lijkt me niet meer dan normaal.
P.s.: Wat heeft het met lidmaatschap van de GG te maken als ik jou op iets wijs wat je een ander verwijt. Ik snap dat even niet.
Toevoeging
Terugkomend op je reactie dat je het helemaal eens bent met DDD. Ik struin wat over RF en zie toch mijn stomme verbazing het volgende:
Precies wat ik al eerder zei. Het zelf doen en anderen verwijten ligt tegen elkaar aan. Je zegt met DDD dat naar bronnen vragen niet nodig is omdat we er vanuit gaan dat anderen geen leugens vertellen en je vraagt vervolgens bij iemand anders weer naar een bron. Snap je dat ik dit totaal niet kan matchen met elkaar, die tegenstellingen in posts?GerefGemeente-lid schreef:Welnee. Er wordt niemand geweigerd. Dan was het allang in het nieuws geweest. Maar als jij een controleerbare bron hebt, hoor ik het graag.JvW schreef:Hoezo paniek zaaien? In ziekenhuizen worden nu al kinderen die erg ziek zijn geweigerd omdat ze vol zijn…HersteldHervormd schreef:https://www.rd.nl/artikel/1003526-urker ... druk-heeft
Begint het RD ook al paniek te zaaien?
Het lijkt wel bij zulke opmerkingen of sommigen terug verlangen naar de lockdowns. Maar we moeten ook niet overdrijven.