Hoe weet je dat vraag je, tja, ik woon in de omgeving en ken uit de betrokken gemeenten verschillende mensen. Zodoende weet je wel ongeveer wat er speelt in die gemeenten en ik ben dan weer onbekend met de gebeurtenissen in Waddinxveen of bij een gemeente in Zeeland. Dat lijkt mij redelijk logisch, net als dat ik wel ongeveer de liggingsverschillen weet tussen de HHG's in mijn omgeving.newton schreef:Kan er iemand nu eindelijk eens 2 mooie overzichten maken van die beruchte ligging van de gemeenten _en_ van de dominees binnen de gergem? Want iedereen weet hier blijkbaar het verschil tussen al die gemeenten, maar hoe kom je aan die informatie? Dat moet toch ergens beschreven staan? Ik word graag ingeleid in die geheimen zodat ik ook mee kan praten. Of is dat alleen bevindelijke kennis en zit dat in je hoofd 'een voet te hoog'?
Verder hou ik er niet zo van om die verschillen te concretiseren op dit forum omdat je dan een enorme discussie krijg en het ook kan zijn dat ik dingen verkeerd waarneem. Maar als je graag wilt wil ik wel een keer een lijstje geven hoor waarover we op de Veluwe van mening verschillen, en dat is een hele lijst....