Curatoriumdiscussie GG 2022

Tiberius
Administrator

Re: Curatoriumdiscussie GG 2022

Bericht door Tiberius »

Erskinees schreef:
Job schreef:Het valt niet helemaal onder de topictitel (immers: "2022"), maar is de verwachting dat het curatorium volgend jaar substantieel gewijzigd is? Ik tel diverse leden van rond de 70, waarvan zelfs één predikant met emeritaat. Of treden de secundi voor hen aan?
Geldt de max. leeftijd van 70 voor alle leden van het curatorium of alleen voor de docenten van de TS?
Max. leeftijd is geen criterium, maar of de betrokkene met emeritaat is. Overigens maakt een emeritus-predikant het schooljaar nog wel af, zoals je nu bij ds. Karels ziet.
Bezorgd

Bericht door Bezorgd »

Reformer schreef:
Refogast schreef:Inmiddels bevestigd door GerGemInfo.
Vanmorgen toegelaten: dhr. D. de Jong te Lisse (1989). Hij is getrouwd en heeft 4 kinderen. Dhr. de Jong is in het dagelijks leven zelfstandig ondernemer.
Emma de Jong schreef:
Bezorgd schreef:Hoor net dat Danny de Jong uit Lisse is aangenomen
Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer! ;)
Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
:haha
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Reformer schreef:
Refogast schreef:Inmiddels bevestigd door GerGemInfo.
Vanmorgen toegelaten: dhr. D. de Jong te Lisse (1989). Hij is getrouwd en heeft 4 kinderen. Dhr. de Jong is in het dagelijks leven zelfstandig ondernemer.
Emma de Jong schreef:
Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer! ;)
ik voel een alliteratie opborrelen…
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gerrit35

Bericht door Gerrit35 »

Bezorgd schreef:Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
Ah, ik ben dus niet de enige die dat dacht ;)
Het lijkt wel of men er bij voorbaat al van uitgaat dat een (groot) deel van de achterban dit werk afkeurt.
Ph W H Eskes

Bericht door Ph W H Eskes »

Tot nu toe nog geen academici, dit jaar.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Ph W H Eskes schreef:Tot nu toe nog geen academici, dit jaar.
Sportleraar is toch ook prima? :jongle
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Bezorgd

Bericht door Bezorgd »

Gerrit35 schreef:
Bezorgd schreef:Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
Het lijkt wel of men er bij voorbaat al van uitgaat dat een (groot) deel van de achterban dit werk afkeurt.
Ik snap best dat het voor velen bijzonder is dat er straks een GG ds op de preekstoel staat die zijn geld verdiende met sportbegeleiding. Maar zeg dat gewoon. Een gymleraar kan toch ook gewoon?
HersteldHervormd

Bezorgd schreef:
Gerrit35 schreef:
Ik snap best dat het voor velen bijzonder is dat er straks een GG ds op de preekstoel staat die zijn geld verdiende met sportbegeleiding. Maar zeg dat gewoon. Een gymleraar kan toch ook gewoon?
Inderdaad, je had ook een bekende ouderling die prof voetballer was geweest.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Hendrien

Bericht door Hendrien »

Emma de Jong schreef:
[/quote]

Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer! ;)[/quote]

Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
:haha[/quote]
Is hij het wel echt dan? Of iemand met dezelfde naam? Als hij het echt is, moet het gewoon vermeld worden. Anders vind ik het echt hypocriet….
HersteldHervormd

Hendrien schreef: Is hij het wel echt dan? Of iemand met dezelfde naam? Als hij het echt is, moet het gewoon vermeld worden. Anders vind ik het echt hypocriet….
Hypocriet?
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Zou het niet gewoon kunnen dat iemand zelf mag kiezen hoe hij zijn werkkring omschreven wil hebben?
- Niet meer zo actief -
TSD

Bericht door TSD »

Over hijgen gesproken, we gaan het dus zelfs al hebben over de letterlijke tekst op gergeminfo. En menen daar allerlei bewuste acties in te zien en trekken conclusies zonder wederhoor.

Er is in het verleden al zo vaak niet meer genoemd dan dat iemand zelfstandig ondernemer is, recent nog van student Hoogerbrug. https://www.rd.nl/artikel/800385-curato ... denten-toe

En lees de berichten maar door, de ene keer staat er "werkzaam in het onderwijs" en de andere keer "docent aan de Jacobus Fruytier", waarom het de ene keer heel concreet is en de andere keer wat minder weet ik niet, maar waarom moet daar nu gelijk zoveel achter gezocht worden?
Mannetje schreef:Zou het niet gewoon kunnen dat iemand zelf mag kiezen hoe hij zijn werkkring omschreven wil hebben?
Ja, zou ook zomaar kunnen.
Bezorgd

Bericht door Bezorgd »

Hier hebben jullie wel een punt TSD & Mannetje. Dat is waar.
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

TSD schreef:Over hijgen gesproken, we gaan het dus zelfs al hebben over de letterlijke tekst op gergeminfo. En menen daar allerlei bewuste acties in te zien en trekken conclusies zonder wederhoor.

Er is in het verleden al zo vaak niet meer genoemd dan dat iemand zelfstandig ondernemer is, recent nog van student Hoogerbrug. https://www.rd.nl/artikel/800385-curato ... denten-toe

En lees de berichten maar door, de ene keer staat er "werkzaam in het onderwijs" en de andere keer "docent aan de Jacobus Fruytier", waarom het de ene keer heel concreet is en de andere keer wat minder weet ik niet, maar waarom moet daar nu gelijk zoveel achter gezocht worden?
Mannetje schreef:Zou het niet gewoon kunnen dat iemand zelf mag kiezen hoe hij zijn werkkring omschreven wil hebben?
Ja, zou ook zomaar kunnen.
Wellicht heeft dit te maken hoe de 'student' dit zelf in zijn vragenlijst heeft aangegeven.
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

De toelating van de heer De Jong geeft maar weer eens aan dat insinuaties als dat bepaalde personen niet zouden worden toegelaten uit plaats, werkomgeving of wat dan ook, niet aan de orde zijn.

Blijkbaar word binnen het curatorium geluisterd naar bekering en roeping en niets anders.
Gesloten