Max. leeftijd is geen criterium, maar of de betrokkene met emeritaat is. Overigens maakt een emeritus-predikant het schooljaar nog wel af, zoals je nu bij ds. Karels ziet.Erskinees schreef:Geldt de max. leeftijd van 70 voor alle leden van het curatorium of alleen voor de docenten van de TS?Job schreef:Het valt niet helemaal onder de topictitel (immers: "2022"), maar is de verwachting dat het curatorium volgend jaar substantieel gewijzigd is? Ik tel diverse leden van rond de 70, waarvan zelfs één predikant met emeritaat. Of treden de secundi voor hen aan?
Curatoriumdiscussie GG 2022
Re: Curatoriumdiscussie GG 2022
Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'Reformer schreef:Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer!Refogast schreef:Inmiddels bevestigd door GerGemInfo.
Vanmorgen toegelaten: dhr. D. de Jong te Lisse (1989). Hij is getrouwd en heeft 4 kinderen. Dhr. de Jong is in het dagelijks leven zelfstandig ondernemer.Emma de Jong schreef:Bezorgd schreef:Hoor net dat Danny de Jong uit Lisse is aangenomen

ik voel een alliteratie opborrelen…Reformer schreef:Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer!Refogast schreef:Inmiddels bevestigd door GerGemInfo.
Vanmorgen toegelaten: dhr. D. de Jong te Lisse (1989). Hij is getrouwd en heeft 4 kinderen. Dhr. de Jong is in het dagelijks leven zelfstandig ondernemer.Emma de Jong schreef:Bezorgd schreef:Hoor net dat Danny de Jong uit Lisse is aangenomen
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Ah, ik ben dus niet de enige die dat dachtBezorgd schreef:Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'

Het lijkt wel of men er bij voorbaat al van uitgaat dat een (groot) deel van de achterban dit werk afkeurt.
-
Tot nu toe nog geen academici, dit jaar.
-
Sportleraar is toch ook prima?Ph W H Eskes schreef:Tot nu toe nog geen academici, dit jaar.

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Ik snap best dat het voor velen bijzonder is dat er straks een GG ds op de preekstoel staat die zijn geld verdiende met sportbegeleiding. Maar zeg dat gewoon. Een gymleraar kan toch ook gewoon?Gerrit35 schreef:Ah, ik ben dus niet de enige die dat dachtBezorgd schreef:Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
![]()
Het lijkt wel of men er bij voorbaat al van uitgaat dat een (groot) deel van de achterban dit werk afkeurt.
-
Inderdaad, je had ook een bekende ouderling die prof voetballer was geweest.Bezorgd schreef:Ik snap best dat het voor velen bijzonder is dat er straks een GG ds op de preekstoel staat die zijn geld verdiende met sportbegeleiding. Maar zeg dat gewoon. Een gymleraar kan toch ook gewoon?Gerrit35 schreef:Ah, ik ben dus niet de enige die dat dachtBezorgd schreef:Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
![]()
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Vanmorgen toegelaten: dhr. D. de Jong te Lisse (1989). Hij is getrouwd en heeft 4 kinderen. Dhr. de Jong is in het dagelijks leven zelfstandig ondernemer.
Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer!
[/quote]
Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'
[/quote]
Is hij het wel echt dan? Of iemand met dezelfde naam? Als hij het echt is, moet het gewoon vermeld worden. Anders vind ik het echt hypocriet….
[/quote]Emma de Jong schreef:Bezorgd schreef:Hoor net dat Danny de Jong uit Lisse is aangenomen
Mooie omschrijving ('zelfstandig ondernemer') voor een sportschooleigenaar/personal trainer!

Onbegrijpelijk. Gisteren werd er met bedrijfsnaam en al gezegd wat de nieuwe student voor werk deed. En nu alleen 'zelfstandig ondernemer'

Is hij het wel echt dan? Of iemand met dezelfde naam? Als hij het echt is, moet het gewoon vermeld worden. Anders vind ik het echt hypocriet….
-
Hypocriet?Hendrien schreef: Is hij het wel echt dan? Of iemand met dezelfde naam? Als hij het echt is, moet het gewoon vermeld worden. Anders vind ik het echt hypocriet….
Zou het niet gewoon kunnen dat iemand zelf mag kiezen hoe hij zijn werkkring omschreven wil hebben?
- Niet meer zo actief -
Over hijgen gesproken, we gaan het dus zelfs al hebben over de letterlijke tekst op gergeminfo. En menen daar allerlei bewuste acties in te zien en trekken conclusies zonder wederhoor.
Er is in het verleden al zo vaak niet meer genoemd dan dat iemand zelfstandig ondernemer is, recent nog van student Hoogerbrug. https://www.rd.nl/artikel/800385-curato ... denten-toe
En lees de berichten maar door, de ene keer staat er "werkzaam in het onderwijs" en de andere keer "docent aan de Jacobus Fruytier", waarom het de ene keer heel concreet is en de andere keer wat minder weet ik niet, maar waarom moet daar nu gelijk zoveel achter gezocht worden?
Er is in het verleden al zo vaak niet meer genoemd dan dat iemand zelfstandig ondernemer is, recent nog van student Hoogerbrug. https://www.rd.nl/artikel/800385-curato ... denten-toe
En lees de berichten maar door, de ene keer staat er "werkzaam in het onderwijs" en de andere keer "docent aan de Jacobus Fruytier", waarom het de ene keer heel concreet is en de andere keer wat minder weet ik niet, maar waarom moet daar nu gelijk zoveel achter gezocht worden?
Ja, zou ook zomaar kunnen.Mannetje schreef:Zou het niet gewoon kunnen dat iemand zelf mag kiezen hoe hij zijn werkkring omschreven wil hebben?
Hier hebben jullie wel een punt TSD & Mannetje. Dat is waar.
Wellicht heeft dit te maken hoe de 'student' dit zelf in zijn vragenlijst heeft aangegeven.TSD schreef:Over hijgen gesproken, we gaan het dus zelfs al hebben over de letterlijke tekst op gergeminfo. En menen daar allerlei bewuste acties in te zien en trekken conclusies zonder wederhoor.
Ja, zou ook zomaar kunnen.Mannetje schreef:Zou het niet gewoon kunnen dat iemand zelf mag kiezen hoe hij zijn werkkring omschreven wil hebben?
De toelating van de heer De Jong geeft maar weer eens aan dat insinuaties als dat bepaalde personen niet zouden worden toegelaten uit plaats, werkomgeving of wat dan ook, niet aan de orde zijn.
Blijkbaar word binnen het curatorium geluisterd naar bekering en roeping en niets anders.
Blijkbaar word binnen het curatorium geluisterd naar bekering en roeping en niets anders.