Ad Anker schreef:Kerel, je bazelt. Waar pleit ik voor een langere lockdown?
Ad Anker schreef:We zijn gewoon het braafste jongetje van de klas geweest, heel Europa is open. Verkeerd 'gegokt'. Snel open die boel.
Ad Anker schreef:Kerel, je bazelt. Waar pleit ik voor een langere lockdown?
Ad Anker schreef:We zijn gewoon het braafste jongetje van de klas geweest, heel Europa is open. Verkeerd 'gegokt'. Snel open die boel.
Of het glas halfvol is of halfleeg maakt mij niet uit, aangezien ik weet waar de fles staat.GerefGemeente-lid schreef:Nou ja, bij de één is het glas halfvol (@Valcke bijvoorbeeld, en ik ook) en bij de ander halfleeg (@Erik1960 en jij). Dus vandaar mijn vraag.Ad Anker schreef:Ja, je leest goed.
Overigens begrijp ik @Erik1960 in geen enkel geval. Het lijkt wel of hij helemaal geen problemen heeft met alle maatregelen, gelet op zijn berichten sinds zijn aanmelding. Maar misschien vergis ik me.
@Ad Anker,Valcke schreef:Ad Anker schreef:Kerel, je bazelt. Waar pleit ik voor een langere lockdown?Ad Anker schreef:We zijn gewoon het braafste jongetje van de klas geweest, heel Europa is open. Verkeerd 'gegokt'. Snel open die boel.
Ik begin het een beetje te begrijpen. Om tegenwicht te bieden aan dramaverhalen ga je aan de andere kant van het bootje hangen. Laat me een beetje duiding geven aan mijn post. Ik ben het met je eens dat de patiënten die thuis behandeld worden met zuurstof niet de verklaring zijn voor de dalende ziekenhuiscijfers. Thuis behandelen met zuurstof doen we al bijna anderhalf jaar. De dalende opnamecijfers stemmen me voorzichtig positief. Maar om dan te zeggen dat degene die thuis behandeld wordt met zuurstof bijna gezond is, gaat me wel wat ver.Ad Anker schreef:Framboos schreef:@AD, Vandaar dat hij of zij zuurstof krijgt, dat wordt massaal aan vrijwel gezonde mensen gegeven..Ik vind jullie allemaal best aardig. En jij hebt er veel verstand van, dat weet ik. Maar die dramaverhalen, ik heb er niks mee. Natuurlijk is een Covid besmetting geen bagatel. Ik weet er alles van. Maar om met zulke kul die goeie ziekenhuiscijfers te duiden, je zou het er benauwd van krijgen.
Er gaat een wereld voor me open…Framboos schreef: Ik begin het een beetje te begrijpen. Om tegenwicht te bieden aan dramaverhalen ga je aan de andere kant van het bootje hangen.
We zijn het gewoon eens. Maar dat wist ik wel.Framboos schreef:Ik begin het een beetje te begrijpen. Om tegenwicht te bieden aan dramaverhalen ga je aan de andere kant van het bootje hangen. Laat me een beetje duiding geven aan mijn post. Ik ben het met je eens dat de patiënten die thuis behandeld worden met zuurstof niet de verklaring zijn voor de dalende ziekenhuiscijfers. Thuis behandelen met zuurstof doen we al bijna anderhalf jaar. De dalende opnamecijfers stemmen me voorzichtig positief. Maar om dan te zeggen dat degene die thuis behandeld wordt met zuurstof bijna gezond is, gaat me wel wat ver.Ad Anker schreef:Framboos schreef:@AD, Vandaar dat hij of zij zuurstof krijgt, dat wordt massaal aan vrijwel gezonde mensen gegeven..Ik vind jullie allemaal best aardig. En jij hebt er veel verstand van, dat weet ik. Maar die dramaverhalen, ik heb er niks mee. Natuurlijk is een Covid besmetting geen bagatel. Ik weet er alles van. Maar om met zulke kul die goeie ziekenhuiscijfers te duiden, je zou het er benauwd van krijgen.
Refo zegt: patiënten worden met O2 naar huis gestuurd, daardoor zakken de ziekenhuiscijfers. Dat vind ik kul.GerefGemeente-lid schreef:@Ad Anker,Valcke schreef:Ad Anker schreef:Kerel, je bazelt. Waar pleit ik voor een langere lockdown?Ad Anker schreef:We zijn gewoon het braafste jongetje van de klas geweest, heel Europa is open. Verkeerd 'gegokt'. Snel open die boel.
Waarom vindt je het duiden van de goede ziekenhuisopnames dan 'kul'? Want daar sloeg ik op aan. Tussen haakjes: ik heb de discussie van deze dag in dit draadje niet gelezen.
(Nieuwe) spaanse griep?
Ik vind dit plaatje helemaal niet zo duidelijk. Op basis van het verleden kan het nog prima dat de lijn van IC opnames en ziekenhuisopnames ombuigt. Zie de Janssenpiek!
Nóg meer maatregelen, ik begrijp daar niks van.Het Outbreak Management Team (OMT) komt vandaag weer bijeen om te overleggen over de corona-aanpak. Bekeken wordt of er extra maatregelen nodig zijn nu de laatste tijd de besmettingen hard oplopen.