Dat is ook erg vervelend. Op een station is het sowieso altijd koud en tochtig. Als je bat bent is het daar nog meer onbehaaglijk.DDD schreef: ↑23 jan 2024, 23:09Ik moest hier wel even aan denken toen ik net op Utrecht Centraal merkte dat de overstaptrein ineens niet meer reed. Eerst natgeregend in een fietstocht van drie kwartier in de kop van Noord Holland en dan een half uur klappertanden op Utrecht Centraal deed me bijna spijt krijgen van de reis met de trein. Maar met wat omrijden fiets ik straks voor de wind naar huis.Bertiel schreef: ↑05 jan 2024, 11:14Niet bij een automaat te kopen dus.merel schreef: ↑03 jan 2024, 15:58Klopt, die gebruiken wij altijd als wij met ons gezin met de trein gaan, ideaal.DDD schreef: ↑03 jan 2024, 13:52 Dat ligt eraan, maar in ieder geval zal een groepsreisdalticket goedkoper zijn.
https://www.ns.nl/producten/meest-gekoc ... et-daluren
Voorlopig weer voor de 10 jaar het OV gehad. Afzetterij
Ik had natuurlijk ook gewoon even kunnen kijken, en zien dat het een half uur later droog zou zijn, maar goed. Zolang je fietst, is het zo erg niet, maar drijfnat in de wind staan een half uur vind ik toch geen pretje.
Ik was maandag met de storing iig blij dat ik 's morgens had besloten om thuis te werken. Anders was ik de sjaak geweest.