Met verbazing lees ik reacties, als we over voetbal hebben. Het is toch een evenement wat eens in de paar jaar voor komt
Wie doen we hier kwaad mee ? Is het een reden om niet naar de kerk te gaan NEE , lees ik nu geen bijbel meer NEE
Mag ik juichen voor het Nederlands elftal en genieten van de wedstrijden ? Ik denk Ja waarom niet)
Rest mij de vraag... denken julie dat God ons veroordeelt vanwege een dergelijk evenement?
Of zijn het een beetje de eige verzonnen regels ?
Oranje
Re: Oranje
Je zegt dat je de reacties gelezen hebt. Dan heb je ook antwoord op je vragen...Bart schreef:Met verbazing lees ik reacties, als we over voetbal hebben. Het is toch een evenement wat eens in de paar jaar voor komt
Wie doen we hier kwaad mee ? Is het een reden om niet naar de kerk te gaan NEE , lees ik nu geen bijbel meer NEE
Mag ik juichen voor het Nederlands elftal en genieten van de wedstrijden ? Ik denk Ja waarom niet)
Rest mij de vraag... denken julie dat God ons veroordeelt vanwege een dergelijk evenement?
Of zijn het een beetje de eige verzonnen regels ?

En de mijne ook. Volgens mij hebben we hier al een topic over 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Had ik moeten openen deze topic, dan zat ik nu geboeid ergens op Robbeneiland.
Dit topic gaat dicht, het andere topic is heropend onder voorwaarden.
En die voorwaarden worden strikt gehanteerd, en wie de schoen past trekke hem aan!
En die voorwaarden worden strikt gehanteerd, en wie de schoen past trekke hem aan!