Heb je dat ook?
Een gevoel dat je zo' n fijn moment hebt gehad, een moment (dag/dienst/uur of wat dan ook) met een gouden randje.
Ik had het vanmorgen.
De zon schijnt hier volop. Vogelgeluiden, zomer in aantocht.
We zijn even naar de bakker gegaan, wat lekkers gehaald en hebben daarna heerlijk buiten koffie gedronken, heel gewoon en toch even een heerlijk moment van de dag!
Mijn moment.....
Mijn moment.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Re: Mijn moment.....
Zondagavond, na een geweldig mooie dienst, met demo een wandeling door het bos, waar alles zó enorm mooi is in het voorjaar... dat was echt genieten!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Heet zoiets geen 'piekexperience'?henriët schreef:Heb je dat ook?
Een gevoel dat je zo' n fijn moment hebt gehad, een moment (dag/dienst/uur of wat dan ook) met een gouden randje.
Ik had het vanmorgen.
De zon schijnt hier volop. Vogelgeluiden, zomer in aantocht.
We zijn even naar de bakker gegaan, wat lekkers gehaald en hebben daarna heerlijk buiten koffie gedronken, heel gewoon en toch even een heerlijk moment van de dag!
-
Mijn dochter Loïs van 16 maanden gaat nu echt liefde geven. Ik vind het echt zo geweldig als ze bij me komt voor een knuffel en haar kleine lijfje tegen me aan drukt. Als je een natte kus krijgt of wanneer ze haar kleine donkere koppie met een enorme haardos lekker op mijn schouder legt... ik wist niet dat de liefde die je kind je geeft je zo intens gelukkig kon maken. Ik ben zo blij met ons wonderlijke Godsgeschenk.
mijn momenten zijn ook die met het gezin.
Ik kan me zo intens rijk voelen als we met z'n allen aan tafel zitten bijvoorbeeld.
Of als ik één van de kinderen een vrij gebed hoor doen.
Ook picknicken met het gezin is een moment waar ik super van geniet.
Ik kan me zo intens rijk voelen als we met z'n allen aan tafel zitten bijvoorbeeld.
Vandaag gefietst door mij landschap: zo dat ene moment dat je een dijk op gaat en een mooie oude boerderij ziet en weids landschap. Dat vind ik echt vakantie! (al moet ik daar nog een paar weekjes voor wachten)
- JolandaOudshoorn
Ook bij mij zorgt het gezin voor die bijzondere momenten. Bijvoorbeeld 's avonds als we met z'n allen het avondgebed doen.helma schreef:mijn momenten zijn ook die met het gezin.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Samen in de kerk zitten, een preek horen en weten: dit is ons leven!
Ben zo dankbaar!
Ben zo dankbaar!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Als er mensen op je pad komen met wie je samen Gods Woord bestudeerd en we stil voor onze God worden in aanbidding....
Hoe groot zijt Gij!
Hoe groot zijt Gij!
Kijkend naar twee knettergekke chipmunks..
Vechtend schreuwend, maar toch samenblijvend..
Kleine druktemakers!!
Vechtend schreuwend, maar toch samenblijvend..
Kleine druktemakers!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty