Morgen van 10.00 tot 14.00 uur boekenmarkt in Nunspeet.
Ook oliebollen en soep met broodjes verkrijgbaar.
Het Venster
Elburgerweg 15
8071 TA Nunspeet
welkom

(en vraag even naar een maatschappelijk werker

henriët schreef:[
MarthaMartha schreef:henriët schreef:[![]()
![]()
Jammer dat het gelijk loopt met de verkoping in Ermelo. Ik denk dat je daardoor veel mensen mist....MarthaMartha schreef:beste mensen,
Het Venster
Elburgerweg 15
8071 TA Nunspeet
welkom
(en vraag even naar een maatschappelijk werker)
Als je er 1 nodig hebt danMarthaMartha schreef: welkom
dan biedt ze hulp joh...Gijs83 schreef:Als je er 1 nodig hebt danMarthaMartha schreef: welkom
of gewoon.... als je mij had willen zienGijs83 schreef:Als je er 1 nodig hebt danMarthaMartha schreef: welkom
Jaja onder het mom van werk weer je boekenkast bijgevuld.MarthaMartha schreef:of gewoon.... als je mij had willen zienGijs83 schreef:Als je er 1 nodig hebt danMarthaMartha schreef: welkom
Wilma van den Berg schreef:Jammer dat het gelijk loopt met de verkoping in Ermelo. Ik denk dat je daardoor veel mensen mist....MarthaMartha schreef:beste mensen,
Het Venster
Elburgerweg 15
8071 TA Nunspeet
welkom
![]()
Toch een hele fijne, goede dag gewenst MM!
Kennelijk heb je een paar postings gemist, Albion.albion schreef:Ik wacht eigenlijk op een quotation van Freek, wat hij gekocht heeft op de Ermelose markt.
En als ik me niet vergis is Hendrikus er ook geweest vandaag (gezien zijn foto's die hij onderweg
gemaakt heeft).
Oke, ik ga op zoek. Ik zit net achter de comp en ben nog niet verder dan de eerste drie topics. En zoals het altijd het geval is ik reageer te snel. Eerst lezen en dan nadenken en dan pas....Hendrikus schreef:Kennelijk heb je een paar postings gemist, Albion.albion schreef:Ik wacht eigenlijk op een quotation van Freek, wat hij gekocht heeft op de Ermelose markt.
En als ik me niet vergis is Hendrikus er ook geweest vandaag (gezien zijn foto's die hij onderweg
gemaakt heeft).
Het waren er maar 4 ......Democritus schreef:Jaja onder het mom van werk weer je boekenkast bijgevuld.MarthaMartha schreef:of gewoon.... als je mij had willen zienGijs83 schreef:Als je er 1 nodig hebt danMarthaMartha schreef: welkom
Overigens wel een goede smoes om boeken te kopen.