wandeltochten waar loop jij
wandeltochten waar loop jij
hallo allemaal
wadel jij ook wel een een wandeltocht en waar welke vereniging,morgen wandel ik de airborn wandeltocht
in oosterbeek deze is 40 km maar je kan ook kleinere afstanden lopen hoor.ik loop de 40 voor de 3de x ik wor
om 5:30 opgepikt door mijn wandelmaat en er gaat nog iemand mee.ik heb er ongeloofelijk veel zin aan
wand het is altijd een grood feest als in wort gehaald bij de fines 1000ende mensen staan langs de kanten en er
speeld veel muziek langs kand van de weg.en er lopen ook milietairen mee en veteranen van de 2de war.deze tocht
is een herdenken aan de slag om arnhem.
gr masala
wadel jij ook wel een een wandeltocht en waar welke vereniging,morgen wandel ik de airborn wandeltocht
in oosterbeek deze is 40 km maar je kan ook kleinere afstanden lopen hoor.ik loop de 40 voor de 3de x ik wor
om 5:30 opgepikt door mijn wandelmaat en er gaat nog iemand mee.ik heb er ongeloofelijk veel zin aan
wand het is altijd een grood feest als in wort gehaald bij de fines 1000ende mensen staan langs de kanten en er
speeld veel muziek langs kand van de weg.en er lopen ook milietairen mee en veteranen van de 2de war.deze tocht
gr masala
kom al dichter bij god
Re: wandeltochten waar loop jij
wij wandelen gewoon samen.
Ik word er zo moe van.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ikke niet...fluitje schreef:Ik word er zo moe van.
Waarom dan..? omdat je gewerkt heb enzo?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Heej, de airbornetocht is inderdaad erg mooi, ook wel eens gelopen. Zou je trouwens iets beter op leestekens willen proberen te letten? Na een punt een spatie en dan met een hoofdletter beginnen, na een komma een spatie. Dat leest wat prettiger voor ons. (dat even als tip)masala schreef:hallo allemaal
gr masala
Groetjes,
Marnix
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
ik heb dyslexie dan weet je dat ook weer
gr masala
gr masala
kom al dichter bij god
En dan kun je geen hoofdletters gebruiken?masala schreef:ik heb dyslexie dan weet je dat ook weer
gr masala
Kan je ook vergeten. En ik stoor me er niet aan!Afgewezen schreef:En dan kun je geen hoofdletters gebruiken?masala schreef:ik heb dyslexie dan weet je dat ook weer
gr masala

- monique
wat erg toch als ze dislexie heeft kan ze er niks aan doenAfgewezen schreef:En dan kun je geen hoofdletters gebruiken?masala schreef:ik heb dyslexie dan weet je dat ook weer
gr masala
en ik kon et best lezen hoor masala ik gebruik ook geen hoofdletters hoor
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Het was maar een tip. Ook als je dislexie hebt kan je er nog wel op letten, weet ik uit ervaringen met mensen die dat ook hebben.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Geefniet, this je vergeve hor....Marnix schreef:Het was maar een tip. Ook als je dislexie hebt kan je er nog wel op letten, weet ik uit ervaringen met mensen die dat ook hebben.

ja oke. Maar er zijn mensen die het toch iets wat makkelijker kunnen. De ene is de ander nog niet. En daar mag je ook wel rekening mee houden.Marnix schreef:Het was maar een tip. Ook als je dislexie hebt kan je er nog wel op letten, weet ik uit ervaringen met mensen die dat ook hebben.
- JolandaOudshoorn
ik ook niet!judith schreef:Kan je ook vergeten. En ik stoor me er niet aan!Afgewezen schreef:En dan kun je geen hoofdletters gebruiken?masala schreef:ik heb dyslexie dan weet je dat ook weer
gr masala

Ik weet, mijn Verlosser leeft
nou zeg...fluitje schreef:Ik word er zo moe van.
maar om ontopic te zijn...
echte wandeltochten doe ik eigenlijk nooit, of ik moet de ronde langs ons dorp, of de kustlijnronde ( oh nee, kustlijn heen en weer) onder wandeltocht verstaan...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Van een goede wandeling word je in ieder geval een stuk minder moe dan van een dagje museabezoek.fluitje schreef:Ik word er zo moe van.