Egyptische bevalt van zevenling

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moni
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 mei 2005, 14:40
Locatie: Zuid Holland

Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Moni »

ALEXANDRIË (AP) - Een Egyptische vrouw is zaterdag in Alexandrië na een zwangerschap van acht maanden door middel van een keizersnee bevallen van een zevenling.

De baby’s, vier jongens en drie meisjes met een geboortegewicht tussen de 1450 en 2800 gram, liggen in vier verschillende ziekenhuizen. De 27-jarige moeder had al drie dochters. Zij had door de keizersnee veel bloed verloren, maar maakte het goed na een bloedtransfusie.

De Egyptische bevolking is sinds 1952 verdrievoudigd tot 76 miljoen in 2006. De regering begon deze zomer een nieuwe campagne om op de nadelen van een groeiende bevolking te wijzen. President Hosni Mubarak noemde overbevolking als een van de oorzaken van het gebrek aan adequate huisvesting en de acute tekorten aan gesubsidieerd brood.
Bron: refdag.nl

Dat is echt wel heel bijzonder en ook bijzonder zwaar lijkt me..... Het zou je maar gebeuren! Je bent 27 en hebt 10 kinderen..... dan heb je zeker geen tijd over, maar eerder tijd tekort.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door henriët »

Moni schreef:ALEXANDRIË (AP) - Een Egyptische vrouw is zaterdag in Alexandrië na een zwangerschap van acht maanden door middel van een keizersnee bevallen van een zevenling.

De baby’s, vier jongens en drie meisjes met een geboortegewicht tussen de 1450 en 2800 gram, liggen in vier verschillende ziekenhuizen. De 27-jarige moeder had al drie dochters. Zij had door de keizersnee veel bloed verloren, maar maakte het goed na een bloedtransfusie.

De Egyptische bevolking is sinds 1952 verdrievoudigd tot 76 miljoen in 2006. De regering begon deze zomer een nieuwe campagne om op de nadelen van een groeiende bevolking te wijzen. President Hosni Mubarak noemde overbevolking als een van de oorzaken van het gebrek aan adequate huisvesting en de acute tekorten aan gesubsidieerd brood.
Bron: refdag.nl
pffff, hoe gaat ze dit doen????
hoop dat ze een heleboel hulp aangeboden krijgt, en ook van fabrikanten.....

Dat is echt wel heel bijzonder en ook bijzonder zwaar lijkt me..... Het zou je maar gebeuren! Je bent 27 en hebt 10 kinderen..... dan heb je zeker geen tijd over, maar eerder tijd tekort.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Gabrielle »

Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Gian »

Gabrielle schreef:http://www.dag.nl/upload_mm/2/5/5/novum ... 8.0399.jpg

ongelofelijk zeg......
Pfoei
Arme buik....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
MariaW
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 mei 2005, 17:55

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door MariaW »

henriët schreef:
Moni schreef:ALEXANDRIË (AP) - Een Egyptische vrouw is zaterdag in Alexandrië na een zwangerschap van acht maanden door middel van een keizersnee bevallen van een zevenling.

De baby’s, vier jongens en drie meisjes met een geboortegewicht tussen de 1450 en 2800 gram, liggen in vier verschillende ziekenhuizen. De 27-jarige moeder had al drie dochters. Zij had door de keizersnee veel bloed verloren, maar maakte het goed na een bloedtransfusie.

De Egyptische bevolking is sinds 1952 verdrievoudigd tot 76 miljoen in 2006. De regering begon deze zomer een nieuwe campagne om op de nadelen van een groeiende bevolking te wijzen. President Hosni Mubarak noemde overbevolking als een van de oorzaken van het gebrek aan adequate huisvesting en de acute tekorten aan gesubsidieerd brood.
Bron: refdag.nl
pffff, hoe gaat ze dit doen????
hoop dat ze een heleboel hulp aangeboden krijgt, en ook van fabrikanten.....

Dat is echt wel heel bijzonder en ook bijzonder zwaar lijkt me..... Het zou je maar gebeuren! Je bent 27 en hebt 10 kinderen..... dan heb je zeker geen tijd over, maar eerder tijd tekort.
Wat een zegen als je zoveel kinderen mag opvoeden in de vreze des Heeren!
Gebruikersavatar
Moni
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 mei 2005, 14:40
Locatie: Zuid Holland

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Moni »

Gian schreef:
Gabrielle schreef:http://www.dag.nl/upload_mm/2/5/5/novum ... 8.0399.jpg

ongelofelijk zeg......
Pfoei
Arme buik....
Best jammer dat ze geen foto van haar buik laten zien.... ;) Ik vraag me wel af waar dat allemaal zat.... het gewicht is namelijk ook nog behoorlijk van allemaal.
Hulp zal ze best krijgen denk, want hoe kan je dat opbrengen 7 kinderen... alleen al luiers kost een vermogen!
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door MarthaMartha »

Moni schreef:
Gian schreef:
Gabrielle schreef:http://www.dag.nl/upload_mm/2/5/5/novum ... 8.0399.jpg

ongelofelijk zeg......
Pfoei
Arme buik....
Best jammer dat ze geen foto van haar buik laten zien.... ;) Ik vraag me wel af waar dat allemaal zat.... het gewicht is namelijk ook nog behoorlijk van allemaal.
Hulp zal ze best krijgen denk, want hoe kan je dat opbrengen 7 kinderen... alleen al luiers kost een vermogen!
Ik snap vooral van dat gewicht helemaal niks, want inderdaad, dat is best heel goed, en dan 7.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Tiberius »

Houden jullie er wel rekening mee, dat het komkommertijd is? :hum
Vorig jaar hadden we meen ik een panter op de Veluwe. ;)
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Gijs83 »

Tiberius schreef:Houden jullie er wel rekening mee, dat het komkommertijd is? :hum
Vorig jaar hadden we meen ik een panter op de Veluwe. ;)
Er stond een foto op de voorpagina(meen ik) van het RD, dus het bewijs is er.
Die panter dat ging toen over poema. Tjonge wat is daar toen veel over te doen geweest, maar het is geloof ik al 2 of 3 jaar geleden!
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Egyptische bevalt van zevenling

Bericht door Bert Mulder »

Komkommertijd?

http://news.google.ca/nwshp?tab=wn&ned=ca&topic=w


Washington Post Septuptlet mother says family can't cope alone
Reuters South Africa - 48 minutes ago
By Samer Elatrash ALEXANDRIA, Egypt, Aug 18 (Reuters) - An Egyptian woman who gave birth to septuplets last week after taking fertility drugs said on Monday her family was too poor to raise the newborns.
Septuplet couple 'need support' BBC News
Meet seven 'miracle' babies ITV.com
Scotsman - The Associated Press - Canoe.ca - International Herald Tribune
all 806 news articles »

Dat is een heel goede dan....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Plaats reactie