Ik zie door de bomen het bos niet meer...HELP! Ik zoek TIPS
Ik zie door de bomen het bos niet meer...HELP! Ik zoek TIPS
Zoals jullie allemaal al wel weten hopen mijn vriend en ik volgend jaar januari te trouwen!
Er moet van alles geregeld worden! En ik wil ook graag in een trouwjurk rondlopen die dag.
Dus nu is mijn vraag: wie heeft wat tips mbt het passen van een trouwjurk. Waar (adressen) en hoe (wie neem ik mee) en het moet betaalbaar zijn!
ROEPT u maar!
Er moet van alles geregeld worden! En ik wil ook graag in een trouwjurk rondlopen die dag.
Dus nu is mijn vraag: wie heeft wat tips mbt het passen van een trouwjurk. Waar (adressen) en hoe (wie neem ik mee) en het moet betaalbaar zijn!
ROEPT u maar!
- JolandaOudshoorn
Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer...HELP! Ik zoek TIPS
Ik had mijn trouwjurk toendertijd (bijna 7 jaar geleden) in een klein winkeltje in Woerden gekocht voor 1600 gulden!!!
Is dat betaalbaar of ....
Is dat betaalbaar of ....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
als je maat 36 hebt, mag je de mijne komen halen, hij is nog nieuw........... (al hangt hij hier al 6 jaar) (hij kan nog kan vermaakt worden)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
uhm het liefst onder de 900 euro! (meer kan ik niet betalen)
- JolandaOudshoorn
Op de mijne zit een vlek, als je die eraf weet te poetsen, kan je hem wel gebruiken!!! Het is de mooiste die ik ooit gezien heb!MarthaMartha schreef:als je maat 36 hebt, mag je de mijne komen halen, hij is nog nieuw........... (al hangt hij hier al 6 jaar) (hij kan nog kan vermaakt worden)
hm maatje 36.... dat ga ik niet redden of ik moet nu acuut stoppen met eten...;-)MarthaMartha schreef:als je maat 36 hebt, mag je de mijne komen halen, hij is nog nieuw........... (al hangt hij hier al 6 jaar) (hij kan nog kan vermaakt worden)
- JolandaOudshoorn
1600 gulden is eh....720 euro geloof ikLassie schreef:uhm het liefst onder de 900 euro! (meer kan ik niet betalen)
ik weet niet eens of een jurk mij wel staat dus!
zal best joh!!!Lassie schreef:ik weet niet eens of een jurk mij wel staat dus!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een Rembo styling jurk. (dat soort stof vindt ik erg mooi)
http://www.rembostyling.com/
- MarthaMartha
er staan adressen op die site....Lassie schreef:Ik ben eigenlijk opzoek naar een Rembo styling jurk. (dat soort stof vindt ik erg mooi)
de mijne lijkt daar niet op, dus dat wordt niks.
tips? 'k Heb nog nooit een trouwjurk gekocht, maar een paar dingen lijken me handig:
- neem je moeder (indien je die hebt) mee; moeders schijnen dat heel erg belangrijk te vinden.
- neem iemand mee die ongeveer dezelfde kledingsmaak heeft als jij.
Let bij het passen op de activiteiten die je die dag wilt ondernemen. Kun je een beetje zitten met de jurk; hoe ziet het eruit als je knielt; gaat de hele boel niet zakken als je gaat lopen (onlangs een bruidje gezien die de bovenste helft van haar jurk moest vasthouden als ze liep, da's niet echt leuk); heeft je kerkelijke gemeente nog bepaalde 'regels' met betrekking tot kleur en bedektheid (onlangs ook een bruid gezien die een H&M-blazertje over haar jurk aantrok tijdens de kerkdienst, omdat de bovenste helft van haar jurk erg weinig voorstelde; ik sprak een dominee die soms tijdens het knielen werkelijk niet weet waar hij moet kijken, een bikini is soms nog bedekkender), wat is er praktisch in januari (dan trouw je toch?) (pas een bruid gezien die helemaal rooie handen en armen kreeg van de kou. 't Zag er op de foto uit alsof ze zojuist een pan met rooie bieten had geschaafd). Neem je voor 'buiten' een stola of cape of wat dan ook? Tja, wat valt er nog meer te bedenken? Kijk eens naar bedankkaartjesfoto's en kijk wat je mooi vindt aan de jurk en wat niet.
- neem je moeder (indien je die hebt) mee; moeders schijnen dat heel erg belangrijk te vinden.
Let bij het passen op de activiteiten die je die dag wilt ondernemen. Kun je een beetje zitten met de jurk; hoe ziet het eruit als je knielt; gaat de hele boel niet zakken als je gaat lopen (onlangs een bruidje gezien die de bovenste helft van haar jurk moest vasthouden als ze liep, da's niet echt leuk); heeft je kerkelijke gemeente nog bepaalde 'regels' met betrekking tot kleur en bedektheid (onlangs ook een bruid gezien die een H&M-blazertje over haar jurk aantrok tijdens de kerkdienst, omdat de bovenste helft van haar jurk erg weinig voorstelde; ik sprak een dominee die soms tijdens het knielen werkelijk niet weet waar hij moet kijken, een bikini is soms nog bedekkender), wat is er praktisch in januari (dan trouw je toch?) (pas een bruid gezien die helemaal rooie handen en armen kreeg van de kou. 't Zag er op de foto uit alsof ze zojuist een pan met rooie bieten had geschaafd). Neem je voor 'buiten' een stola of cape of wat dan ook? Tja, wat valt er nog meer te bedenken? Kijk eens naar bedankkaartjesfoto's en kijk wat je mooi vindt aan de jurk en wat niet.
Laatst gewijzigd door Zita op 09 apr 2008, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarthaMartha
mega... wat een verhalen.... (lachen wel)Zita schreef:tips? 'k Heb nog nooit een trouwjurk gekocht, maar een paar dingen lijken me handig:
Let bij het passen op de activiteiten die je die dag wilt ondernemen. Kun je een beetje zitten met de jurk; hoe ziet het eruit als je knielt; gaat de hele boel niet zakken als je gaat lopen (onlangs een bruidje gezien die de bovenste helft van haar jurk moest vasthouden als ze liep, da's niet echt leuk); heeft je kerkelijke gemeente nog bepaalde 'regels' met betrekking tot kleur en bedektheid (onlangs ook een bruid gezien die een H&M-blazertje over haar jurk aantrok tijdens de kerkdienst, omdat de bovenste helft van haar jurk erg weinig voorstelde; sprak een dominee die soms tijdens het knielen werkelijk niet weet waar hij moet kijken; een bikini is zowat nog bedekkender), wat is er praktisch in januari (dan trouw je toch?) (pas een bruid gezien die helemaal rooie handen en armen kreeg van de kou. 't Zag er op de foto uit alsof ze zojuist een pan met rooie bieten had geschaafd). Neem je voor 'buiten' een stola of cape of wat dan ook? Tja, wat valt er nog meer te bedenken? Kijk eens naar bedankkaartjesfoto's en kijk wat je mooi vindt aan de jurk en wat niet.
die van mij heeft lange mouwen en is redelijk hoog dicht ;-)
toch maar passen?
Ik zal jullie even uit de brand helpen:
1. wil ik een trouwjurk die m'n armen gedeeltelijk bedekt (ivm vrij brede armen)
2. wij gaan geen fotoreportage maken
3. ik neem mijn moeder en schoonmoeder mee
1. wil ik een trouwjurk die m'n armen gedeeltelijk bedekt (ivm vrij brede armen)
2. wij gaan geen fotoreportage maken
3. ik neem mijn moeder en schoonmoeder mee