Beluisteren kerkdiensten
Beluisteren kerkdiensten
Weet iemand waar ik de frequenties kan vinden van kerken waar je kunt meeluisteren via
de scanner?
Bedankt!
de scanner?
Bedankt!
Re: Beluisteren kerkdiensten
Ik heb daar een PDF'je van.
Als je mij je emailadres PB-t, zal ik het opsturen.
Als je mij je emailadres PB-t, zal ik het opsturen.
Of zie de links in deze postAdelbach schreef:Weet iemand waar ik de frequenties kan vinden van kerken waar je kunt meeluisteren via
de scanner?
Bedankt!
Weet iemand de frequentie van de Gereformeerde Gemeente in Klaaswaal? Volgens mij zenden zij ook uit via de ether, maar ik zie ze niet in de lijst staan.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Woon je zelf ook in Klaaswaal dan?joost85 schreef:Weet iemand de frequentie van de Gereformeerde Gemeente in Klaaswaal? Volgens mij zenden zij ook uit via de ether, maar ik zie ze niet in de lijst staan.
Alvast bedankt!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Jager, bedankt!
- JolandaOudshoorn
Gisteren kregen we een brief door de bus met het volgende:
geachte kerktelefoonluisteraar,
blablabla (=samemvatting dat het sysyteem verouders is en ze een niuew systeem hebben)
Het DKtel systeem
Met het DKtel systeem kunt u de kerkdiensten van uw kerkelijke gemeente beluisteren
DKtel betekent: Draadloze Kerktelefoon
Het DKtel systeem bestaat uit 2 onderdelen:
1 DKtel-ontvanger
2 DKtel-afstandsbediening
blablabla(=samnvatting hoe de betaling wordt geregeld)
Kennen jullie dit systeem? Het uitzenden gaat via de Ether.
blablabla (=samemvatting dat het sysyteem verouders is en ze een niuew systeem hebben)
Het DKtel systeem
Met het DKtel systeem kunt u de kerkdiensten van uw kerkelijke gemeente beluisteren
1 DKtel-ontvanger
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Kijk even in dit topic.JolandaOudshoorn schreef:Gisteren kregen we een brief door de bus met het volgende:
Het DKtel systeem
1 DKtel-ontvanger
Daar worden de verschillende systemen uitgelegd.
DKtel kan ook met een (veel goedkopere) scanner ontvangen worden.
Tegenwoordig kun je zelfs diensten van de OUD Geref Gem in Ned via Audioserver.nl beluisteren tw
Oosterland (achteraf) zingen nog Datheen
Utrecht (rechtstreeks)
verder ook de diensten van Ds A P van der Meer vanuit de Boezemkerk te Ridderkerk-Bolnes van de Oud Geref Gemin Ned te Bolnes
Utrecht (rechtstreeks)
verder ook de diensten van Ds A P van der Meer vanuit de Boezemkerk te Ridderkerk-Bolnes van de Oud Geref Gemin Ned te Bolnes
Waar gaat dat heen?HHKtE schreef:Tegenwoordig kun je zelfs diensten van de OUD Geref Gem in Ned via Audioserver.nl beluisteren tw
Utrecht (rechtstreeks)
Tjonge jonge jonge... kan toch niet goed gaan....freek schreef:Waar gaat dat heen?HHKtE schreef:Tegenwoordig kun je zelfs diensten van de OUD Geref Gem in Ned via Audioserver.nl beluisteren tw
Utrecht (rechtstreeks)

Freek, misschien zijn er wel meer OGG gemeente via de Audioserver.nl te beluisteren...freek schreef:Waar gaat dat heen?HHKtE schreef:Tegenwoordig kun je zelfs diensten van de OUD Geref Gem in Ned via Audioserver.nl beluisteren tw
Utrecht (rechtstreeks)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hmm, meestal zijn ze afgeschermd. Dus kun je ze niet beluisteren, tenzij je tot de ingewijden behoort.albion schreef:Freek, misschien zijn er wel meer OGG gemeente via de Audioserver.nl te beluisteren...freek schreef:Waar gaat dat heen?HHKtE schreef:Tegenwoordig kun je zelfs diensten van de OUD Geref Gem in Ned via Audioserver.nl beluisteren tw
Utrecht (rechtstreeks)
Nou nou nou, waar gaat dat heen.. in de OGG wijden ze nu ook al mensen in....freek schreef:Hmm, meestal zijn ze afgeschermd. Dus kun je ze niet beluisteren, tenzij je tot de ingewijden behoort.albion schreef: Freek, misschien zijn er wel meer OGG gemeente via de Audioserver.nl te beluisteren...