kan iemand mij vertellen wat....
- MarthaMartha
kan iemand mij vertellen wat....
Kan iemand mij vertellen wat die rode N betekent die soms bij een topic staan?
- JolandaOudshoorn
Re: kan iemand mij vertellen wat....
Dan is er iets nieuws gepost indat topic wat je nog niet hebtgelezen terwijl je ingelogd ben.MarthaMartha schreef:Kan iemand mij vertellen wat die rode N betekent die soms bij een topic staan?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Re: kan iemand mij vertellen wat....
ooooooooooooohh... ik snapte er niks van!JolandaOudshoorn schreef:Dan is er iets nieuws gepost indat topic wat je nog niet hebtgelezen terwijl je ingelogd ben.MarthaMartha schreef:Kan iemand mij vertellen wat die rode N betekent die soms bij een topic staan?
- MarthaMartha
Je kunt je (digitale) foto uploaden bijMarthaMartha schreef:kan iemand mij vertellen hoe je een foto op refoforum kunt krijgen?
http://imageshack.us/
Daar krijg je dan een url, een code zeg maar, die je gebruikt om je foto hier neer te zetten.
Als je een bericht typt, zie je in het vak hierboven een symbooltje staan van een fotootje (naast dat luidsprekersymbooltje). Die moet je gebruiken, en daar die code van Imageshack in plakken.
Moet lukken
- MarthaMartha
- MarthaMartha
hihi..... maarre,..... wil je 'm er dan ook weer afhalen als iedereen over de schrik heen is?Hendrikus schreef:je mag 'm ook naar mij pb'en, dan zet ik 'm er wel opMarthaMartha schreef:helaas, ik had er al een opgezocht, maar het lukt me niet, zelfs niet met de aanwijzingen hieronder.helma schreef:we zijn benieuwd naar een foto van jou Martha Martha!
- MarthaMartha
Beste forummers, vandaag las ik -omdat ik nieuwsgierig werd naar de man met de rode bodywarmer, Adrianus geheten - de topic over de forumclown Karsten. Geweldig, wat heb ik gelachen..... maar het gaat daar over verhitte gemoederen..... waar vind ik dat? welk topic was je begonnen Kaw? Wat een stunt!
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- MarthaMartha