Avanta reizen

Adelbach
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 jun 2006, 09:33

Avanta reizen

Bericht door Adelbach »

Heeft iemand al iets gehoord over de nieuwe reizen voor 2007?
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Het reisaanbod voor 2007 komt DEZE WEEK NOG (voor kerst) op de site te staan! Aldus http://www.avantareizen.nl/

Maar inmiddels staat het er op!:
http://www.avantareizen.nl/programma/index.htm
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Er zitten leuke reizen tussen... maar ik overweeg beteruit voor dit jaar :)
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
bazz
Berichten: 182
Lid geworden op: 06 mei 2002, 10:48
Locatie: Leiden

Bericht door bazz »

ik ben net weer terug van een erg geslaagde avanta-reis naar Australie, ik weet niet of ik voor dit jaar nog een reis ga boeken, ofdat ik een keer in mijn eentje op pad ga.
Petrus

Bericht door Petrus »

BeterUit, Avanta etc...............refo-reizen tegen refo-prijzen.......................schandalig duur..................een "gewone doorsnee portemonnee" kan dat nooit ofte nimmer opbrengen, laat staan een karige portemonnee................

Het wordt voor ons heel simpel een reisje naar "the backyard" of dagjes uit naar het Wekeromse Zand oid.............
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11456
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Idd, schandalig duur!!!

Wij waren dit jaar met 2 personen 3 weken in Noorwegen, trektocht met alles d'r op en d'r an, voor de prijs van één 10-daagse reis Spanje uit een onder ons bekende reisbrochures...

Dus, iid Petrus, refoprijzen zijn daar ook...
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Petrus schreef:BeterUit, Avanta etc...............refo-reizen tegen refo-prijzen.......................schandalig duur..................een "gewone doorsnee portemonnee" kan dat nooit ofte nimmer opbrengen, laat staan een karige portemonnee................

Het wordt voor ons heel simpel een reisje naar "the backyard" of dagjes uit naar het Wekeromse Zand oid.............
Het hoeft niet ver of duur te zijn om het goed te hebben Rens.
Als God er bij is is het goed.
Gebruikersavatar
Oude-Waarheid
Berichten: 1822
Lid geworden op: 02 sep 2005, 23:42
Locatie: Amsterdam

Bericht door Oude-Waarheid »

Mister schreef:Idd, schandalig duur!!!

Wij waren dit jaar met 2 personen 3 weken in Noorwegen, trektocht met alles d'r op en d'r an, voor de prijs van één 10-daagse reis Spanje uit een onder ons bekende reisbrochures...

Dus, iid Petrus, refoprijzen zijn daar ook...
Noorwegen staat toch bekend dat het een duurder land is
dan weet je waar je aan begint :wink:
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Mister schreef:... uit een onder ons bekende reisbrochures...

Dus, iid Petrus, refoprijzen zijn daar ook...
Als dit er bij staat ("onder ons bekende ...") dan kan je je portemonnee flink extra opentrekken.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ik snap nooit zo goed waar je nou zo'n reisorganisatie voor nodig hebt :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Avanta is best goedkoop hoor... De goedkoopste reisorganisatie die ik ken. Kijk nog maar eens goed...

En Marnix: Avanta is wel een vak apart hoor... Nooit een slaapplek op de camping of in de hotel. Ik heb met ze op het strand van Krk geslapen, bij een Serviër thuis en in het weiland van een duitse boer, of aan een riviertje in Oostenrijk. In een wijngaard in Kroatië... Was ook mooi.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11456
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Marnix schreef:Ik snap nooit zo goed waar je nou zo'n reisorganisatie voor nodig hebt :D
Precies, dat snap ik ook niet.
Zelf iets regelen is leuker én goedkoper...
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Kaw schreef:Avanta is best goedkoop hoor... De goedkoopste reisorganisatie die ik ken. Kijk nog maar eens goed...

En Marnix: Avanta is wel een vak apart hoor... Nooit een slaapplek op de camping of in de hotel. Ik heb met ze op het strand van Krk geslapen, bij een Serviër thuis en in het weiland van een duitse boer, of aan een riviertje in Oostenrijk. In een wijngaard in Kroatië... Was ook mooi.
Ok das wel weer leuk om de cultuur echt te leren kennen. Maar ik slaap toch liever in een bed :) Vakantie is ook om uit te rusten. Ik heb 2 weken Oostenrijk (Bodensee) en 1 week Istanbul op de planning staan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
bazz
Berichten: 182
Lid geworden op: 06 mei 2002, 10:48
Locatie: Leiden

Bericht door bazz »

uitrusten doe ik op mijn werk wel 8)

over het algemeen zal zelf op vakantie gaan goedkoper zijn dan boeken bij een reisbureau, alleen al om de reden dat je geen toko draaiende hoeft te houden (personeel, kantoor, enorme aansprakelijkheidsverzekeringen). en als je vrienden kunt vinden die dezelfde reis willen maken als jij, altijd doen! maar soms wil je ergens heen, en niemand van je vrienden heeft zin/geld om mee te gaan, en dan kan een reisorganisatie een uitkomst zijn, zeker als je geen zin hebt om alleen op stap te gaan. en volgens mij is Avanta inderdaad redelijk goedkoop, wat natuurlijk ook met de manier van reizen en de afwezigheid van (overmatige) luxe te maken heeft. een tentje in de bush-bush is nu eenmaak goedkoper dan een airconditioned driesterrenhotel :)
Petrus

Bericht door Petrus »

In mijn jongere jaren (ja die heb ik ook gekend........) ging ik er met de tent op uit, zo maar op de bonnefooi.......ik nam de trein (Denemarken, Zweden oid) en ging stomweg op zoek naar een camping. De rest komt dan vanzelf wel op je af door een stads/omgevingsgids mee te nemen/ter plekke te kopen.

En vooral.............zoveel mogelijk contact maken met leeftijdsgenoten uit allerhande windstreken op de camping..........
Plaats reactie