Vrouwen schamen zich voor harige man

Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Vrouwen schamen zich voor harige man

Bericht door Lassie »

Vrouwen schamen zich voor harige man

Uitgegeven: 3 maart 2006 10:06

AMSTERDAM - Bijna 80 procent van de vrouwen vindt dat de man delen van zijn lichaam moet scheren of in ieder geval moet trimmen. Voor 47 procent van de vrouwen is de overdosis haar bij de partner zo groot dat ze zich voor hem schamen op een strandvakantie.

Dat concludeerde Philips in een onderzoek onder mannen en vrouwen over het scheergedrag. Trimmen of scheren bij de man is zo populair dat het bedrijf de bodygroom, een trim- en scheerapparaat voor heel het lichaam, op de Nederlandse markt heeft gebracht. In eerste instantie was het alleen de bedoeling die in Engeland uit te brengen.


Uit het onderzoek onder 660 vrouwen en mannen blijkt verder dat 70 procent van de mannen tussen de 20 en 35 jaar al regelmatig het lichaamshaar bijwerkt, bijpunt of scheert. Het populairste lichaamsdeel bij de scheerder is, naast het gezicht, de schaamstreek (84 procent), de oksels (52 procent), borst (27 procent), rug (27 procent) en billen (16 procent).

------------------------------------------------------------------------------------

Bij het kopstukje, dacht ik al van: belachelijk waarom moet je je daarvoor schamen???

k Ben benieuwd naar ander mans/vrouws meningen. ;-)
astroguy
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 dec 2004, 08:12
Locatie: Johannesburg, Zuid Afrika

Re: Vrouwen schamen zich voor harige man

Bericht door astroguy »

Lassie schreef:Vrouwen schamen zich voor harige man

Uitgegeven: 3 maart 2006 10:06

AMSTERDAM - Bijna 80 procent van de vrouwen vindt dat de man delen van zijn lichaam moet scheren of in ieder geval moet trimmen. Voor 47 procent van de vrouwen is de overdosis haar bij de partner zo groot dat ze zich voor hem schamen op een strandvakantie.

Dat concludeerde Philips in een onderzoek onder mannen en vrouwen over het scheergedrag. Trimmen of scheren bij de man is zo populair dat het bedrijf de bodygroom, een trim- en scheerapparaat voor heel het lichaam, op de Nederlandse markt heeft gebracht. In eerste instantie was het alleen de bedoeling die in Engeland uit te brengen.


Uit het onderzoek onder 660 vrouwen en mannen blijkt verder dat 70 procent van de mannen tussen de 20 en 35 jaar al regelmatig het lichaamshaar bijwerkt, bijpunt of scheert. Het populairste lichaamsdeel bij de scheerder is, naast het gezicht, de schaamstreek (84 procent), de oksels (52 procent), borst (27 procent), rug (27 procent) en billen (16 procent).

------------------------------------------------------------------------------------

Bij het kopstukje, dacht ik al van: belachelijk waarom moet je je daarvoor schamen???

k Ben benieuwd naar ander mans/vrouws meningen. ;-)
Zal Osama zich dit ook aantrekken??
Atze
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ai :mrgreen:
Deborah

Bericht door Deborah »

haha :D :D
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

mijn vrouw zal zich voor mij niet schamen :wink:
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Ik was eens in ergens in een kerk, waar de ouderling uit Jakobus 1 voorlas;

Een dubbelharig man is ongestadig in al zijn wegen.

:lol:

Er moest nog ergens een t tussen
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Deborah

Bericht door Deborah »

Haha, die is ook leuk :mrgreen: :mrgreen:
Marinda

Scheerapparaat...

Bericht door Marinda »

Voor mannen die zich aangesproken voelen....De Kijkshop heeft de Braunn Scheerpapparaten in de aanbieding!!!
Marinda

vervolg

Bericht door Marinda »

Oops p-tje teveel...ach wat maakt het ook uit, beter een p teveel dan haren teveel...toch? :P
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Scheerapparaat...

Bericht door Gian »

Marinda schreef:Voor mannen die zich aangesproken voelen....De Kijkshop heeft de Braunn Scheerpapparaten in de aanbieding!!!
Scheer pappa raten
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

kom nou zeg, dat ga je toch niet wegscheren, je bent geen vrouw hé. :lol:
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik hou niet van harige vrouwen. Dat is veel erger :D :D :D
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

ach, kom nou, een beetje haar op de tanden............... :mrgreen:
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Gabrielle schreef:ach, kom nou, een beetje haar op de tanden............... :mrgreen:
hebben ze daar ook apparaten voor?????
gelukkig heeft mijn vrouw stralend witte tanden (zonder haar)
maar ja, ze komt dan ook niet uit Rxxxxxx (censuur :lol: )
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Als mijn vriend commentaar heeft zeg ik:
Scheer je weg!!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie