Satanisten in actie!

Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Dit bericht kregen wij vandaag per e-mail en ik vond dat best wel de moeite waard om hier door te geven!!!

Een bericht om door te sturen en door te geven:

Velen hebben nog nooit van de Walpurgisnacht gehoord. Op 30 april spant het er weer om, in Gods Koninkrijk.Satanisten, heksen en alle satanaanhangers in wat voor vorm dan ook roepen de grote vernietiger satan aan om Gods Koninkrijk te vernietigen.Maar ook om (zo het mogelijk was) Christenen te verleiden. In de nacht van 30 april op 1 mei beginnen de satanisten met een gehele nacht bidden als wapen tegen Gods Koninkrijk.De Christenen komen onder vuur te liggen. Onder het vuur van dingen buiten ons, ook van dingen in ons. Ook van jonge Christenen. Ze zullen bidden tegen de huwelijken (een gebed wat volgens mij aardig verhoord wordt), en in het bijzonder van voorbeeldige Christenen. Om die kapot te maken.Om de begeerte te doen aanwakkeren.Om de mensen vooral bezig te houden met nutteloze zaken. Tot eer van hun koning satan. Om de hel zo vol mogelijk te krijgen.

We beseffen veel te weinig wat voor macht de satan heeft. Juist nu ook met alle spanningen, dreigende scheuringen, verdeeldheid, liefdeloosheid rond het SOW proces, lijkt het wel of de duivel lacht en juicht. De nacht van 30 april op 1 mei. 1 mei.... de PKN een feit...! Toevallig?
Moeten we niet elkaar oproepen tot gebed, juist ook in die nacht. De satanisten hebben er een nacht voor over om hun koning te dienen. En wij? Is onze Koning niet veel machtiger en het veel meer waard. Laten wij het wapen van het gebed gebruiken. Laten we het van HEM verwachten.

Met vriendelijke groet,
maak je niet druk.
satan heeft al verloren, D day is al geweest.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

maak je niet druk. Satan heeft al verloren, D day is al geweest.
Zolang je je nog op bezet gebied bevind is er reden genoeg om je druk te maken. Verlost te zijn wil nog niet zeggen dat er geen strijd is...

Satans macht neemt toe. En dat zal alleen maar toenemen. De wereld gaat naar zn ondergang toe. Dat is het beeld wat de bijbel ons geeft. Een beeld wat ons misschien kan beangstigen, maar waar we niet bang voor hoeven te zijn, want God staat boven alles. Satan mag dan veel macht hebben, Christus is gegeven ALLE macht zowel in hemel als op aarde. Satan heeft niet meer macht dan dat God hem toelaat. Alles is onder controle. God de Heer regeerd!

[Aangepast op 27/4/04 door memento]
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Dit bericht kregen wij vandaag per e-mail en ik vond dat best wel de moeite waard om hier door te geven!!!

Een bericht om door te sturen en door te geven:

Velen hebben nog nooit van de Walpurgisnacht gehoord. Op 30 april spant het er weer om, in Gods Koninkrijk.Satanisten, heksen en alle satanaanhangers in wat voor vorm dan ook roepen de grote vernietiger satan aan om Gods Koninkrijk te vernietigen.Maar ook om (zo het mogelijk was) Christenen te verleiden. In de nacht van 30 april op 1 mei beginnen de satanisten met een gehele nacht bidden als wapen tegen Gods Koninkrijk.De Christenen komen onder vuur te liggen. Onder het vuur van dingen buiten ons, ook van dingen in ons. Ook van jonge Christenen. Ze zullen bidden tegen de huwelijken (een gebed wat volgens mij aardig verhoord wordt), en in het bijzonder van voorbeeldige Christenen. Om die kapot te maken.Om de begeerte te doen aanwakkeren.Om de mensen vooral bezig te houden met nutteloze zaken. Tot eer van hun koning satan. Om de hel zo vol mogelijk te krijgen.

We beseffen veel te weinig wat voor macht de satan heeft. Juist nu ook met alle spanningen, dreigende scheuringen, verdeeldheid, liefdeloosheid rond het SOW proces, lijkt het wel of de duivel lacht en juicht. De nacht van 30 april op 1 mei. 1 mei.... de PKN een feit...! Toevallig?
Moeten we niet elkaar oproepen tot gebed, juist ook in die nacht. De satanisten hebben er een nacht voor over om hun koning te dienen. En wij? Is onze Koning niet veel machtiger en het veel meer waard. Laten wij het wapen van het gebed gebruiken. Laten we het van HEM verwachten.

Met vriendelijke groet,
Ik wist het Mannine.

Het is vreselijk. Gelukkig is de kop van satan vermozzeld. Hij kan de kinderen van God de eeuwige zaligheid niet afpakken. Hij roert alleen nog met zijn staart. Satan is machtig maar God is ALMACHTIG. Dat laatste moeten we niet vergeten.

En ja, vreemd genoeg is het van vrijdag op zaterdagnacht ook de fusie. Toevallig? Slecht teken!

Wat onmisbaar is, is de wapenrusting Gods. Het is niet verboden om daar naar te vragen bij God. Ik heb over de wapenrusting een jaar geleden een inleiding gemaakt. Wie het wil lezen moet mij daar maar even van op de hoogte stellen.

Efeze 6. De Wapenrusting Gods.

10 Voorts, mijn broeders, wordt krachtig in den Heere, en in de sterkte Zijner macht.
11 Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels.
12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
13 Daarom neemt aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt wederstaan in den bozen dag, en alles verricht hebbende, staande blijven.
14 Staat dan, uw lenden omgord hebbende met de waarheid, en aangedaan hebbende het borstwapen der gerechtigheid;
15 En de voeten geschoeid hebbende met bereidheid van het Evangelie des vredes;
16 Bovenal aangenomen hebbende het schild des geloofs, met hetwelk gij al de vurige pijlen des bozen zult kunnen uitblussen.
17 En neemt den helm der zaligheid, en het zwaard des Geestes, hetwelk is Gods Woord.
18 Met alle bidding en smeking, biddende te allen tijd in den Geest, en tot hetzelve wakende met alle gedurigheid en smeking voor al de heiligen;
Liever Turks dan Paaps
anna

Bericht door anna »

Dit is al jaren aan de gang. Er worden bidstonden gehouden binnen kerken maar ook binnen groepen (jong en oud).

Laten we God vragen of Hij ons wil behoeden!

Bidt gerust als je last hebt van de satan: "In Jezus naam, satan ga weg van mij".
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

een gebed:

Heilige Aartsengel Michaël, verdedig ons in de strijd;
wees onze bescherming tegen de boosheid en de listen van de duivel.
Wij smeken ootmoedig dat God hem Zijn macht doe gevoelen.
En gij, vorst van de hemelse legerscharen, drijf Satan en de andere boze geesten,
die tot verderf van de zielen over de wereld rondgaan,
door de goddelijke kracht in de hel terug. Amen.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Volgens mij is de nacht voor Pinksteren ook altijd satansbijeenkomsten.
Heb ik wel eens gehoord.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

In de aartsengel Michael kennen jullie toch ook. In een hervormde dienst waar ik ooit was werden de 7 Geesten aangeroepen. (nooit eerder van gehoord.)
Nog een gebed volgens mij hebben de meeste protestanten er niets op tegen.

O Heer, Jezus Christus, aan Uw Allerheiligst Hart vertrouw ik deze intentie toe:
(noem uw intentie).

Zie slechts op mij neer, en doe dan wat Uw Hart U ingeeft.
Laat Uw Heilig Hart beslissen.
Ik reken op Uw Hart, ik vertrouw erop,
ik werp mij aan de voeten van Uw Barmhartigheid.
Heer Jezus! U zult mij niet in de steek laten.
Heilig Hart van Jezus, ik geloof in Uw liefde voor mij.
Heilig Hart van Jezus, Uw Rijk kome.
O Heilig Hart van Jezus,
ik heb om veel gunsten gebeden, maar ik vraag U dringend om deze.
Neem het en leg het in Uw Heilig Hart.
Als de Eeuwige Vader het ziet, bedekt met Uw kostbaar Bloed,
zal Hij niet weigeren.
Het zal niet meer Mijn gebed zijn, maar het Uwe, o Jezus.
O Heilig Hart van Jezus, ik stel mijn vertrouwen op U.
Laat mij nooit verloren gaan. Amen.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Rhode, de aartsengel Michael is een belangrijk wapen in de eindstrijd!
En het gebed dat ik plaatste kunnen de protestanten ook bidden, het is bijbels.
Lees de apocalyps maar.
Het gebed van de aartsengel werd gegeven door een mysticus.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
een gebed:

Heilige Aartsengel Michaël, verdedig ons in de strijd;
wees onze bescherming tegen de boosheid en de listen van de duivel.
Wij smeken ootmoedig dat God hem Zijn macht doe gevoelen.
En gij, vorst van de hemelse legerscharen, drijf Satan en de andere boze geesten,
die tot verderf van de zielen over de wereld rondgaan,
door de goddelijke kracht in de hel terug. Amen.
Zeg Jan, ik vind het echt leuk als een RK-man als jij hier komt snuffelen en wat tegen heilige huisjes aanleunt, maar om nu zulke gebeden hier neer te zetten gaat me wat te ver.
APOCALYPS H12 vers 7
Kena

Bericht door Kena »

Wat zijn we weer lief Rhodé, bah!

W.nacht is, ondanks HaSatan verslagen is, niet te onderschatten. Zijn macht rijkt ontelbaar verder dan wij en ik heb zelf mogen zien wat die macht doet.

Bidden dus. G'd heeft ons immers opgedragen standvastig te blijven bidden. G'd heeft ons gezeged dat de overste der wereld als een briezende leeuw te keer gaat èn Hij heeft ons gezegd dat wij zijn wapenuitrusting (o.a. bidden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) moeten dragen omdat de strijd niet gaat tegen vlees en bloed, maar bovenaardse machten.
Plaats reactie