"...........kikker in je bil"

Breekijzertje

"...........kikker in je bil"

Bericht door Breekijzertje »

Nog iemand in de maling genomen vandaag?
Of zelf ergens ingetrapt?

Een 'breekje' van Breekijzertje
Kislev

Bericht door Kislev »

Als die stemming van jou maar een 1 april grap is dan vind ik alles best :D
Rikkie

Bericht door Rikkie »

Ook al niets bijzonders meegemaakt dus, wat saai.

Bij mij ook al.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Op de homepage van de EO staat een goeie over "het paar"!!!

http://www.eo.nl

Een 'breekje' van Breekijzertje
appie21

Bericht door appie21 »

ik had een persoon bij het copieer apparaat tepakken.. ik zei dat het papier er onder uit kwam... was wel grappig.. en ze moesten erg lachen...
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Ik heb t bij mn pa gedaan:)

k Zei, dat ie bloed op z'n wang had, hij ging helemaal kijken en toen zei ik snel 1 APRIL!!!!! :bo
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Ohja, en ook nog bij een lerares. We hadden Techniek, en we hadden de stekker eruit gehaald van zo'n grote zaagmachine. :P En wij zeiden, mevrouw, hij doet het niet, zij kijken... toen kwam ze er achter, maar ze vond t niet leuk!!!:!

:bou:
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

niks meegemaakt... had ook niet echt door dat het 1 april was eigenlijk...
Kikker

Bericht door Kikker »

Nee zeg, al dat gespot met mijn naam!
anne

Bericht door anne »

Tja, vanmorgen begon het al: Een knikker tegen uw auto...
Pff, was ik effe blij dat ik mijn auto niet bij me had en dus ook niet ging kijken.

:,

Vervolgens zeg je dat ze een rol klozet mee moeten nemen en niet de hele dag moeten zeuren om mijn papieren zakdoekjes....
Gaan ze in een onbewaakt ogenblik het hele lokaal even met klozet behangen, van top tot teen........
In mijn lades, in mijn jas, overal, wat je ook maar kunt bedenken.
Tja, ik vroeg me af of ik nu kwaad moest worden, ik kon niets anders dan vriendelijk glimlachen.

:D

Tja, het was 1 april...
Morgen is het 1 april met een verlengsnoer.... (of kennen jullie dat niet)

[Aangepast op 1/4/03 door anne]
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Ohja, en ook nog bij een lerares. We hadden Techniek, en we hadden de stekker eruit gehaald van zo'n grote zaagmachine. :P En wij zeiden, mevrouw, hij doet het niet, zij kijken... toen kwam ze er achter, maar ze vond t niet leuk!!!:!

:bou:
Dat is juist leuk, dat ze niet het niet waardeerde! Dat maakte bij ons de pret juist alleen maar groter..
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Pingpongbal is op 1 april jarig... :bou:

Ja daaaaaaaaaaaaag 1 april zeker... geloof ik niet hoor...
vlinder

Re: "...........kikker in je bil"

Bericht door vlinder »

Ik kon even geen andere topic over 1 april vinden.
Ik las vanmorgen dit en dacht: wel erg toevallig dat het per 1 april in gaat. Zou dit echt zijn, of een grap?

Dikke mensen die willen vliegen met luchtvaartmaatschappijen KLM en Air France moeten binnenkort mogelijk dubbel gaan betalen. Want mensen die niet goed in een stoel passen, moeten een tweede ticket boeken. Dat heeft een woordvoerster van KLM dinsdag laten weten.
,,Het is nieuw beleid. De reden is de vliegveiligheid, op deze manier kunnen we dit garanderen en daarnaast een stukje comfort bieden'', aldus de zegsvrouw. De nieuwe regel gaat per 1 april in.

Als vanaf die datum in het vliegtuig blijkt dat iemand toch niet in een stoel past, wordt de passagier geweigerd. Het criterium hiervoor is dat de leuningen van de stoel op en neer moeten kunnen. Zwaarlijvige mensen krijgen wel 25 procent korting bij het boeken van een tweede stoel. Als het vliegtuig niet is volgeboekt, kan de passagier de kosten van het tweede ticket terugkrijgen.

Marieke van Spanje van de Nederlandse Obesitas Vereniging noemt de maatregel belachelijk en geeft aan dat het overgewicht van obesitaspatiënten vaak door een medische aandoening wordt veroorzaakt. ,,Wij vinden dit zeer te betreuren en wij gaan ons beraden op stappen'', aldus Van Spanje. Zij had liever gezien dat de maatschappijen bredere stoelen ontwikkelen. En het gaat volgens haar veel bureaucratie en praktische problemen opleveren. ,,Zie jij al zo'n dikke persoon door het gangpad lopen om te kijken of er nog stoelen vrij zijn, opdat hij zijn geld kan terugvragen?''

Bron: de pers
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Josephus

Re: "...........kikker in je bil"

Bericht door Josephus »

Ha, ik zag hem vanmorgen ook in het AD staan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit serieus bedoeld is, vooral gezien de ingangsdatum. :D
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Plaats reactie