Artikel professor Smalhout

Plaats reactie
SGpeetje

Artikel professor Smalhout

Bericht door SGpeetje »

Voor degenen die het RD niet lezen of dit artikel hebben gemist hieronder de volledige weergave van het in de topic zinloos geweld geciteerde citaat.

wat vinden jullie van dit artikel en deze mening?

Is het een telegrafische PIM streek van Smalhout? of slaat hij de spijker op zijn kop? het intervieuw vond NB een paar dagen voor de "AH-affaire" plaats!!

Razende burgersProf. Smalhout: Een stille tocht tegen zinloos geweld helpt geen zierJ. Visscher Geplaatst: 25-10-2002 | 21:46 Laatst gewijzigd: 25-10-2002 | 21:47Als burgers inbrekers niet op hun falie mogen slaan, als notoire criminelen er met een taakstraf afkomen, als orde op de scholen ver te zoeken is, dan kun je na de dood van de 22-jarige René Steegmans uit Venlo wachten op het volgende geval van zinloos geweld. Was getekend, prof. Bob Smalhout.
.
Stille tochten, kaarsen en bloemen? „Schei toch uit. Het helpt allemaal geen zierâ€
Refojongere

Bericht door Refojongere »

AAAAAAAAAAAAAH NIET TE GELOVEN. NEDERLAND IS NOG SLAPPER DAN IK DACHT!:mad2::mad2::mad2:
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

laten we hopen dat het nieuwe rechste kabinet dit soort zaken HARD aan gaat pakken.

Ook dit zijn uitvloeisels van de 8 jaren lange paarse gedoogperiode en over-sociale en mensenrechtenminnende cultuur!:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:

en vergeet ook de jaren 60 en 70 niet. De linkse rakkers die nu nog roepen dat we geen eigen rechetr mogen spelen zijn toen opgevoed.
gezag werd ( en wordt?) door dat soort mensen niet erkend. Vrije opvoeding etc.

met D66 als grote aanvoerder.
laat dat soort mensen helemaal hun mond maar houden:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
die hebben in 2002 normen en waarden ook uitgevonden schijnt mara hebben 0,0 % recht van spreken over die 2 woorden!

Normen en waarden zijn bij veel van deze mensen ver ja, heel ver te zoeken!

tekenend dat een niet-christelijke man als Smalhout nog durft te wijzen op de heilzame 10 geboden!!!!!!!!!!

PimFortuinTaal? in het jasje van Smalhout?
Ja ten dele wel , maar de feiten liggen anno 2002 immers zo.

En daar kan niet te veel op gewezen worden.

politiek Nederland (m.n. gevestigde partijen) trek dit je aan!!


ehhh... volgens mij roept de SGP dit al 30 jaar? of niet SGPeetje:%:%

de heilzaamheid van de 10 geboden!

SMALHOUT FOR PRESIDENT :thu:thu:thu




[Veranderd op 5/11/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Heerlijke man die Smalhout!
Schuimpje

Bericht door Schuimpje »

Heeft deze man niet een klein beetje, maar heel veel gelijk!!!!!

het zou en goeie zijn voor de politiek.:bo
hannah

Bericht door hannah »

zaten er in klein rechts maar mensen zoals prof. Smalhout.
Plaats reactie