de BOB campagne
Pas hadden ze een Bob aangehouden die nog niet eens z'n rijbewijs had. Tja, dan gaat het helemaal de verkeerde kant op. Volgens mij is heel die Bobcampagne onzin en geldverspillerij. De mensen moeten gewoon zelf wijzer zijn, en daar moet geen campagne voor nodig zijn. Maarja, zo gaat het hier he. Bergafwaarts!
-
Ok, een topic onder-uit-de zak...
Ik hoorde er laatst weer een spotje van over de radio...
Ik vind het echt nergens op slaan. Allemaal van die zinnen met de B-O-B initialen. bv. Briljante Opmerking, Barend.
Nee, ik denk zeker niet dat dit een geslaagde campagne is geworden. Die spotjes zijn trouwens ook vreselijk onduidelijk.:mad2:
:mad2::mad2::mad2::mad2:Bob jij of Bob ik?:mad2::mad2::mad2::mad2:
[Veranderd op 24/7/02 door secret boy]
Ik hoorde er laatst weer een spotje van over de radio...
Ik vind het echt nergens op slaan. Allemaal van die zinnen met de B-O-B initialen. bv. Briljante Opmerking, Barend.
Nee, ik denk zeker niet dat dit een geslaagde campagne is geworden. Die spotjes zijn trouwens ook vreselijk onduidelijk.:mad2:
:mad2::mad2::mad2::mad2:Bob jij of Bob ik?:mad2::mad2::mad2::mad2:
[Veranderd op 24/7/02 door secret boy]
Stel dat God gedacht had na de zondeval: Ik geef ze geen 10 geboden ook!! :mad2::mad2::mad2: Ze moeten zelf maar wijzer zijn!Origineel geplaatst door Adje
Volgens mij is heel die Bobcampagne onzin en geldverspillerij. De mensen moeten gewoon zelf wijzer zijn, en daar moet geen campagne voor nodig zijn. Maarja, zo gaat het hier he. Bergafwaarts!
:$:$:$:$
Ja, wat dan? Dan had het pas een puinhoop geworden.
Snelheidslimieten op de wegen zouden niet nodig moeten zijn. Waarom zijn mensen zelf niet verstandig?
Civiele rechters zouden niet nodig moeten zijn. Burgers zijn toch volwassen genoeg om hun geschillen onderling in goede harmonie op te lossen?
Zebrapaden zouden niet nodig moeten zijn. Waarom zijn we niet gewoon zelf zo behulpzaam en betrokken dat we voetgangers gewoon over laten steken?
Verkeerslichten zouden niet nodig moeten zijn. Als we allemaal een beetje rekening met elkaar houden en niet asociaal hard rijden is die hele investering niet nodig.
... en ga maar door.
Als mensen zelf wijzer zouden zijn, zouden een hoop dingen niet nodig zijn.
Ik begrijp je opmerking, maar in principe klopt die niet.
Groet,
David
-
Daar heb ik nog niet van gehoord.... Wat houd dat in dan??
In onze schoolkrant stond laatst wel een stukje over BRAM......
Bram.
Rond sluitingstijd staat een agent bij een café te wachten, om te zien of hij nog wat mensen kan bekeuren die met een slok teveel op achter het stuur willen kruipen. Op een gegeven moment strompelt een vent de kroeg uit, struikelt over de drempel, zwalkt wat rond over de parkeerplaats, probeert zijn sleutel op 5 verschillende auto's uit voor hij zijn eigen auto heeft gevonden en is nog zeker 10 minuten bezig om zijn sleutel in het contactslot te krijgen. Alle overige bezoekers zijn intussen al lang vertrokken. Eindelijk lukt het hem de auto te starten en hij wil wegrijden. De agent laat de bestuurder stoppen en laat hem een blaastest ondergaan. Zelfs na meerdere pogingen geeft het apparaat 0,0 promille aan. De agent vraagt verbaasd aan de man hoe dat mogelijk is, waarop de man antwoordt: 'Vanavond was ik BRAM.' De agent zegt: 'Bram????' Ja, zegt de man: 'Bewust Rijdende Afleidingsmanoevre...!!!'
:,:,:,
In onze schoolkrant stond laatst wel een stukje over BRAM......
Bram.
Rond sluitingstijd staat een agent bij een café te wachten, om te zien of hij nog wat mensen kan bekeuren die met een slok teveel op achter het stuur willen kruipen. Op een gegeven moment strompelt een vent de kroeg uit, struikelt over de drempel, zwalkt wat rond over de parkeerplaats, probeert zijn sleutel op 5 verschillende auto's uit voor hij zijn eigen auto heeft gevonden en is nog zeker 10 minuten bezig om zijn sleutel in het contactslot te krijgen. Alle overige bezoekers zijn intussen al lang vertrokken. Eindelijk lukt het hem de auto te starten en hij wil wegrijden. De agent laat de bestuurder stoppen en laat hem een blaastest ondergaan. Zelfs na meerdere pogingen geeft het apparaat 0,0 promille aan. De agent vraagt verbaasd aan de man hoe dat mogelijk is, waarop de man antwoordt: 'Vanavond was ik BRAM.' De agent zegt: 'Bram????' Ja, zegt de man: 'Bewust Rijdende Afleidingsmanoevre...!!!'
:,:,:,
Sorry, maar wat is Bobben?
Over het houden aan de regels: zijn ze hier in de kerk heeeel erg streng in! Als Christen hoor je je aan de wetten van het land te onderwerpen! (uiteraard tenzij ze tegen Gods geboden ingaan). Dus gordel om, licht op je fiets etc... Bovendien, alcolhol is uit hier zo wiezo...
Over het houden aan de regels: zijn ze hier in de kerk heeeel erg streng in! Als Christen hoor je je aan de wetten van het land te onderwerpen! (uiteraard tenzij ze tegen Gods geboden ingaan). Dus gordel om, licht op je fiets etc... Bovendien, alcolhol is uit hier zo wiezo...
Zo als je waarschijnlijk hebt gelezen, gaat het om de BOB-campagne.
Het is de bedoeling dat als je 's avonds op stap gaat met meerdere personen en alcohol gaat nuttigen, dat je van te voren bepaald wie er die avond BOB is. Bob zijn betekent dan dat je geen druppel alcohol drinkt die avond en dat jij zorgt dat je meerijders ongedeerd thuis komen.
Maar enfin. Laatst sprak ik iemand die voor BOB speeld, hij reed gewoon normaal rustig op een druk stuk waar 80 km toegestaaan is. Trekt plotseling een niet-bobber, die op de achterbank zit, heel hard de handrem aan. Dat was schrikken, het ging net goed.
Kijk, dat kan dus ook nog gebeuren...
Het is de bedoeling dat als je 's avonds op stap gaat met meerdere personen en alcohol gaat nuttigen, dat je van te voren bepaald wie er die avond BOB is. Bob zijn betekent dan dat je geen druppel alcohol drinkt die avond en dat jij zorgt dat je meerijders ongedeerd thuis komen.
Maar enfin. Laatst sprak ik iemand die voor BOB speeld, hij reed gewoon normaal rustig op een druk stuk waar 80 km toegestaaan is. Trekt plotseling een niet-bobber, die op de achterbank zit, heel hard de handrem aan. Dat was schrikken, het ging net goed.
Kijk, dat kan dus ook nog gebeuren...