Onze gewaarde prins krabbelt er weer een beetje bovenop. Tenminste, we moeten alles nog even afwachten natuurlijk.
Ik vond het mooi om in de Telegraaf (!!!) te lezen dat in vele kerken afgelopen zondag voor hem gebeden was. Laten we het koninklijk huis ook in het persoonlijk gebed niet vergeten!
Prins Claus
Eigenlijk vraag ik me afwordt er nog wel regelmatig gebeden in de kerk voor onze overheid en het koningshuis?
Als het al zo weinig is dat het in de Telegraaf gezet moet worden dan blijkt er volgens mij weinig gebed tezijn voor de overheid.
Maar laten we de hand maar in eigen boezem steken, bidden wij wel regelmatig voor hen? Tot mijn schande moet ik nee zeggen, wel wordt er regelmatig voor hen gebeden bij ons in de kerk en dat vind ik goed en dat moet ook.
Als het al zo weinig is dat het in de Telegraaf gezet moet worden dan blijkt er volgens mij weinig gebed tezijn voor de overheid.
Maar laten we de hand maar in eigen boezem steken, bidden wij wel regelmatig voor hen? Tot mijn schande moet ik nee zeggen, wel wordt er regelmatig voor hen gebeden bij ons in de kerk en dat vind ik goed en dat moet ook.