Radioreklame om een huis te huren

Plaats reactie
Lecram

Radioreklame om een huis te huren

Bericht door Lecram »

De laatste tijd hoor ik op de radio dat het huren van een huis gepromoot wordt. Bij ons in Vlaardingen is een enorme woningnood, waar mensen vele jaren op een fatsoenlijk huurhuis moeten wachten. Ik kan me voorstellen dat dat wrang is voor die mensen, om nu die reklame te horen.

Is Vlaardingen nu zo uniek in die woningnood of komt dat bij jullie ook voor?
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Heb er zelf de laatste tijd mee te maken gehad. Vind de reclame ook niet echt fijn.

Huren kan natuurlijk ook, ja tuurlijk, maar je moet wel hier een puntje voor hebben en daar een puntje voor hebben en als je die punten niet hebt en aan allerlei eisen niet voldoet, ja dan is het jammer.

En als je dan vraagt: "Hoe lang moet ik dan wachten op een huis", dan wordt er erg leuk gezegd: "Tja, dat kan in 3 maanden zijn, maar het kan ook zo zijn dat u nog 10 jaar moet wachten....... Dag meneer..."
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik vind het een achterhaald spotje. Hier in Gouda kan je huizen huren voor prijzen waar ik ook een koopwoning voor heb en dan heb ik daarvan nog belastingvoordeel ook.
Nee het is een waardeloos spotje ze kunnen de mensen beter aanraden om te kopen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Als je wilt kan je in Vlaardingen direct een huurwoning betrekken. Je praat dan wel over een partikuliere verhuurder die € 1200,- per maand (!!) vraagt voor zijn huisje. Terwijl je bij de woningstichting zo'n huis huurt voor €400,-, maar dan moet je wel al zo'n 25 jaar in je huidige huis wonen.
Plaats reactie