JSF en Nederland

secret boy

JSF en Nederland

Bericht door secret boy »

Al maaaaaaaaanden zijn ze er over aan het bakelijen (moet dat met een lange of korte ij/ei? ;);)) Moet Nederland deelnemen aan het JSF-project. Ik vind dat Nederland mee moet doen. De PvDa moet ook eens ophouden met het gezeur. Wat is jullie gedachte??????????? :$:$:$
:-:bou::-:bou::-:bou::-:bou:
Billy

Bericht door Billy »

goed voor de industrie , en krijgsmacht potentie in de wereld!!

NB wat doet men moeilijk over die 7 miljard??

ik weet wel 10 miljard overheidsgeld te noemen wat gestoken word in onzinnige projecten, subsidies en andere onzinnigheden.

afz. een eigenwijze rijksambtenaar
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
secret boy

knorry admin???????

'k vat et ff niet.
Wat heeft de Betuwelijn te maken met JSF:$
secret boy

Ooooooooo, Zoooooo!!!!:P
Billy

Bericht door Billy »

wat zullen die linkse rakkers ( m.n. PVDA) Balen zeg!!!
:,:,:,:,:,:,:,

DEN HAAG - De Tweede Kamer heeft dinsdag met overgrote meerderheid alsnog ingestemd met Nederlandse deelname aan de verdere ontwikkeling van het Amerikaanse gevechtsvliegtuig Joint Strike Fighter (JSF).

Aan de instemming ging een lange periode van onzekerheid vooraf waarin exact de helft van de vorige samenstelling van de Tweede Kamer tegen Nederlandse deelname aan de verdere ontwikkeling van de JSF was. Maar na de verkiezingen bleek dinsdag bij de eerste stemming over de JSF, dat behalve de al bekende voorstanders CDA, VVD, ChristenUnie en SGP ook de Lijst Pim Fortuyn voor is.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Lecram

Bericht door Lecram »

hoe je het wendt of keert, dat hele defensie apparaat zal geld blijven kosten. Wanneer het niet zo ingrijpend zou zijn, dan zou je gewoon eens bij wijze van proef 25 jaar zonder defensie moeten doen. Als er oorlog komt is de proef mislukt, wanneer het vrede blijft, dan is de proef geslaagd. Zullen we SGP vragen een voorstel in te dienen?
Billy

Bericht door Billy »

ik geloof dat ze er in de crisisjaren ook zo over dachten met het gevolg dat er in 1940 op de grebbeberg en elders werd gevochten met wapens en artillerie uit de eerste werledoorlog!!!

Bij voorbaat zijn dit soort proeven al mislukt.
Hopenlijk de proef met de JSF niet ;)

Trein

Bericht door Trein »

de JSF is trouwens op geen enkele manier als vervanging van de F16 in te zetten. De F16 is namelijk een fighter, en de JSF een bommenwerper, die zonder begeleiding van fighters een schitterende schietschijf is.
Maar ja, als je een stel debielen van lpf mee laat stemmen, kan je dit soort blunders verwachten.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Trein
de JSF is trouwens op geen enkele manier als vervanging van de F16 in te zetten. De F16 is namelijk een fighter, en de JSF een bommenwerper, die zonder begeleiding van fighters een schitterende schietschijf is.
Maar ja, als je een stel debielen van lpf mee laat stemmen, kan je dit soort blunders verwachten.
Maar gelukkig hebben we Trein.
Hebben ze je telefoonnummer al? Dan kunnen ze je om advies vragen (dom trouwens, dat ze dat niet eerder hebben gedaan)
Trein

Bericht door Trein »

Echt nuttig commentaar geven is jou ook vreemd hè icecream....

Waarom denk je dat de vorige regering zo'n probleem had met de beslissing voor of tegen jsf. Die hadden tenminste de moeite genomen om een en ander te onderzoeken.
Maar ja, over een half jaar nieuwe verkiezingen, dan krijgen we weer een echte regering in plaats van een stelletje achter een dooie aanlopende profiteurs. En dan stemmen ze alsnog tegen de jsf

[Veranderd op 11/6/02 door Trein]
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Trein
Echt nuttig commentaar geven is jou ook vreemd hè icecream....
he ja, inderdaad zeg, echt nuttig was het niet om jou als adviseur naar voren te schuiven. Ik zal Balkenende wel even bellen dat het toch niet zo'n strak plan was :,

Enne, je maakt weer dezelfde fout als in je Truus tijdperk, door te denken dat ik icecream heet (of bedoelde je toch een ander?)
Trein

Bericht door Trein »

Ach, over een maandje of wat wordt dat besluit toch weer terug gedraaid, als dat zooitje ongeregeld van de lpf weet zit waar het hoor, thuis achter de garaniums.

1 ding weet ik iig zeker, ik zou het zeer zeker beter doen dat dat hele zooitje ongeregeld van de lpf bij elkaar. Het enige wat ze kunnen zeggen is dat eeuwige overloze en nutteloze "zo had pim het gewild" < kots >
Plaats reactie