Danielkampen

kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Danielkampen

Bericht door kridje »

Wie is er met Danielkamp meegeweest? Wat vond je ervan?

Zelf heb ik van 9 t/m 16 augustus een jongenskamp (13-15 jaar) geleid op Texel.

Het was een schitterend kamp. Ik heb volop genoten van het kamp! De sfeer was goed en het was duidelijk 1 groep. Het kampwoord was; Knus. Door dit woord zullen jullie begrijpen hoe de sfeer op kamp was! Na afloop heb je echt een kater!

Kortom; voor herhaling vatbaar en iedereen aan te bevelen!
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ja ik ben deze zomer voor het eerst met een Danielkamp meegeweest.
Het viel me niet tegen! (al hebben we de zon niet gezien die 10 dagen) Het was een leuke groep en iedereen hoorde erbij. Niemand werd buitengesloten ofzo. Je hoort wel eens over kampen waar allemaal losse groepjes zijn, daar hou ik niet zo van.:(
De leiding vond ik iets minder. We zijn een paar keer verdwaald, de leiding liep vaak achteraan en dan gingen wij maar de meest logische weg, kwamen we er na een tijdje achter dat de leiding er niet meer was... In plaats van dat ze dan ff een seintje geven... :! En de ene had weer andere regeltjes dan de ander. De meiden moesten om 12 uur op hun kamer zijn, terwijl er bij de jongens niks van gezegd werd als ze om 2 uur nog liepen te feesten.
Mijn zusje is al een keer of 4 geweest en daar hoorde ik positieve verhalen van. Maar iedereen adviseerde om niet in mn eentje te gaan. Je kan beter met een paar bekenden gaan, zeiden ze altijd. Maar ik ben toch alleen gegaan en ik was helemaal niet de enige, er waren er meer en dat maakte de groep zo leuk en spontaan!
We hebben gelijk al een datum voor de reunie afgesproken en daar ga ik zeker heen!
(Kridje, mijn zusje is vorig jaar naar Texel geweest en dat was ook een super gaaf kamp, zei ze.)
Lise

Bericht door Lise »

'k ben ook met een Danielkamp meegeweest. Het was een kamp van 17-20, maar de meesten waren 17 ofzo..
Er waren ook wel wat groepjes... Maar gelukkig werd niemand buitengesloten.
Het was wel gezellig, de leiding was heel leuk. De omgeving was ook heel mooi, we hebben veel leuke dingen gedaan.


[Veranderd op 27/9/02 door Lise]
Jelle

Bericht door Jelle »

Was dat kamp ook op texel Lise?:P;)
in dezelfde week van kridje?:D:D
Lise

Bericht door Lise »

Nee want ik mocht niet mee :cool: dus dit was in Larochette.

[Veranderd op 20/8/02 door Lise]

[Veranderd op 27/9/02 door Lise]
Jelle

Bericht door Jelle »

Wat een barbaar die jongen, k had tenminste zo´n mooi meisje meegevraagd naar Texel, desnoods het hele kamp verplaatst.
Tweemaal Daniël kamp en dan alle twee een andere kant op? k´Vind dat ze dat toch maar eens anders moeten gaan regelen:D
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Al eens iemand in op het kamp ruigahuizen geweest???

Ik denk dat ik er misschien volgend jaar naar toe ga!!!

Heeft iemand hier ervaringen van dat kamp?

Groetjes Kuifje
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Kuifje
Al eens iemand in op het kamp ruigahuizen geweest???

Ik denk dat ik er misschien volgend jaar naar toe ga!!!

Heeft iemand hier ervaringen van dat kamp?

Groetjes Kuifje
Nooit geweest en geen ervaring mee. Maar in de RD stond afgelopen zomer in de Magneet hele stukken over dit kamp dus hiermee kan je denk ik wel een beeld vormen.
appie21

Bericht door appie21 »

wat is daniel kamp?????
Origineel geplaatst door kridje
Origineel geplaatst door Kuifje
Al eens iemand in op het kamp ruigahuizen geweest???

Ik denk dat ik er misschien volgend jaar naar toe ga!!!

Heeft iemand hier ervaringen van dat kamp?

Groetjes Kuifje
Nooit geweest en geen ervaring mee. Maar in de RD stond afgelopen zomer in de Magneet hele stukken over dit kamp dus hiermee kan je denk ik wel een beeld vormen.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Danielkampen zijn jongerenkampen die wordern georganiseerd vanuit de Jeugdbond van de Ger. Gem.

Je zit dan met een groep in een kamphuis en gaat een week of langer met elkaar om. De tijd wordt opgevuld met actief bezig zijn, excursies en een paar bijbelstudies.

Het zijn jongenskamp/meisjeskampen (-16) en kampen voor jongeren boven de 16 (gemengd). De +17 kampen gaan ook naar buitenland en wat eronder zit niet.
appie21

Bericht door appie21 »

O ik hoorde dat er ook zoiets was voor gehandicapten ofzo!!!
Origineel geplaatst door kridje
Danielkampen zijn jongerenkampen die wordern georganiseerd vanuit de Jeugdbond van de Ger. Gem.

Je zit dan met een groep in een kamphuis en gaat een week of langer met elkaar om. De tijd wordt opgevuld met actief bezig zijn, excursies en een paar bijbelstudies.

Het zijn jongenskamp/meisjeskampen (-16) en kampen voor jongeren boven de 16 (gemengd). De +17 kampen gaan ook naar buitenland en wat eronder zit niet.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ja je heb helemaal gelijk, maar die staan niet onder de jeugdbond.

Je bedoeld de integratieweken. Mijn zus gaat ook altijd als begeleider mee. Volgens mij worden deze vakanties vanuit de vrouwenbond georganiseerd.
Kuifje

Bericht door Kuifje »

De nieuwe kampfolder is weer uit. Wie gaat er mee met een danielkamp.

Groeten Kuifje

:stu
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ja ik heb hem ook net bekeken. Maar ik weet nog niet of ik ga hoor.

Ik vind het zo vervelend dat je dat nu al moet beslissen! Dat is toch niet normaal, de zomervakantie is net om, heb ik het gevoel...
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Origineel geplaatst door pingpongbal
Ja ik heb hem ook net bekeken. Maar ik weet nog niet of ik ga hoor.

Ik vind het zo vervelend dat je dat nu al moet beslissen! Dat is toch niet normaal, de zomervakantie is net om, heb ik het gevoel...
Heb jij wel gelijk in pingpongbal. Maar ja wil je een beetje leuk kamp dan zul toch nu al moeten beslissen anders zijn de meest populaire al vol.

groeten Kuifje
Plaats reactie