Hotel Gorinchem

Hapo

Hotel Gorinchem

Bericht door Hapo »

Weet niet of hier al een topic over is, zo ja, graag een link :D

Zo niet, zijn er hier mensen die daar komen, zo ja, wat is jullie mening erover?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Hapo
Weet niet of hier al een topic over is, zo ja, graag een link :D

Zo niet, zijn er hier mensen die daar komen, zo ja, wat is jullie mening erover?
ZOOOEEEEEK!

http://www.omsionswil.nl/forum2/misc.php?action=search
Hapo

Bericht door Hapo »

Goeie ideeën heb je.... :%
lebaoth
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 jul 2002, 15:18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Mijn mening? Een christen hoort daar NOOIT en TE NIMMER te komen!!!!!
Ik sta niet echt bekend als iemand die erg moeilijk doet over café'tjes enzo, maar hotel Gorinchem kan gewoon echt niet. Ik spraak laatst nog een meisje dat ik goed ken, ze was net 16 geworden en had besloten condooms te komen, "dat is wel handig in hotel Gorinchem". En zij is nog niet eens een erg grote losbol.
Driekwart van alle reformatorische moetjes uit de A'waard zijn daar ontstaan, als het niet meer is.
ONBEGRIJPELIJK, dat er christenouders zijn die het goedkeuren dat hun kinderen daar heen gaan. Als SRB-avonden nog veredelde veemarkten zijn, dan kun je hier dat veredeld gerust weglaten.
Lecram

Bericht door Lecram »

Tsja, kamertjes genoeg voorhanden.....
Hapo

Bericht door Hapo »

Ben er vorige week zaterdag met een groep vrienden voor het eerst heen geweest. Ben geen refo, maar heb toch voor de gelegenheid netjes een rok aangedaan. Wat viel mij op: het is echt net een veemarkt. Je komt er als vrouw binnenlopen, aan weerszijde van de zaal staan mannen/jongens die een keurende blik van boven tot onderaan je lichaam laten glijden (sommige deden het andersom). Sommige mannetjes kijken met van die ronduit vunzige blikken en toen had ik zoiets van: wat onderscheid dit gebeuren van een avondje 'normaal' café?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Hapo
Ben er vorige week zaterdag met een groep vrienden voor het eerst heen geweest. Ben geen refo, maar heb toch voor de gelegenheid netjes een rok aangedaan. Wat viel mij op: het is echt net een veemarkt. Je komt er als vrouw binnenlopen, aan weerszijde van de zaal staan mannen/jongens die een keurende blik van boven tot onderaan je lichaam laten glijden (sommige deden het andersom). Sommige mannetjes kijken met van die ronduit vunzige blikken en toen had ik zoiets van: wat onderscheid dit gebeuren van een avondje 'normaal' café?
Het zijn ook net mensen he
Hapo

Bericht door Hapo »

Heb ook nooit ontkend dat het mensen zijn. Vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde is van een avondje doorbrengen in het gezelschap van geloofsgenoten of een avondje in de kroeg. Tis alleen maar een dekmanteltje zodat je ouders denken dat je een verantwoord avondje uit hebt.

[Aangepast op 9/8/03 door Hapo]
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Ik vind het echt zo superjammer dat er zoiets bestaat als Hotel Gorinchem. Zeker als je de posting van Lebaoth leest. Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik vraag me wel eens af waarom die café-brand in Volendam plaatsvond en niet bijv. in Gorinchem......
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Ik vind het echt zo superjammer dat er zoiets bestaat als Hotel Gorinchem. Zeker als je de posting van Lebaoth leest. Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik vraag me wel eens af waarom die café-brand in Volendam plaatsvond en niet bijv. in Gorinchem......
Waarom? Omdat God zo eindeloos veel geduld heeft met ons. En dat geduld zal gewroken worden als wij daar niets mee hebben gedaan.
Overigens zijn wij niet beter dan zij, toch?
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Overigens zijn wij niet beter dan zij, toch?
Nee, zeer beslist niet, maar kon ik zulke jongeren maar duidelijk maken dat een leven met de Heere duizendmaal beter is!! Ze weten niet wat ze weggooien, hopelijk zullen ze eens met David uit mogen roepen: Gedenk niet der zonden mijner jonkheid, noch mijner overtredingen; gedenk mijner naar Uw goedertierenheid, om Uwer goedheid wil, o HEERE!


[Aangepast op 11/8/03 door Kislev]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
....hopelijk zullen ze eens met David uit mogen roepen: .....
Ze mogen het wel, maar of ze het doen... En dan nog geloven dat Christus ook hun zonden heeft gereinigd.
jacob

Bericht door jacob »

Weetje wat ik nog het ergste vind. De pijlen van de leiders van de gergem richten zich op de meer serieuze jongeren. dit soort jongeren laten ze volledig aan hun lot over.

Ik ben bang dat Hotel gorkum net zoveel zielen verbrand als die discotheek in koers.

Een uitstekende tussenweg voor de lauwe mens. Een beetje wereld en een beetje refo. Nou ja een heel klein beetje refo dan. Er zijn namelijk refo's maar daar houd het dan bij op.

Degene die dit organiseren nemen een grote verantwoordelijkheid op hun schouders!!
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door jacob
Weetje wat ik nog het ergste vind. De pijlen van de leiders van de gergem richten zich op de meer serieuze jongeren. dit soort jongeren laten ze volledig aan hun lot over.
Maar in Gorinchem verkeren ze niet onder een 'verderfelijke leer' (schreef hij cynisch, maar wel met zorg)
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Maar in Gorinchem verkeren ze niet onder een 'verderfelijke leer' (schreef hij cynisch, maar wel met zorg)
We hebben liever dat onze kinderen naar Gorinchem toegaan, dan naar de jongeravonden. Want daar krijgen ze vergif wordt er dan gezegd.
Liever Turks dan Paaps
Plaats reactie