SRB avonden

bloob

Bericht door bloob »

Ben dr een paar keer geweest, maar ik vind ze wel heel erg massaal, hoor! Je moet echt met een groep(je) komen, anders voel je je behoorlijk verloren in de massa.
cathechisant

Bericht door cathechisant »

Ik ben d'r vaak zat geweest, de laatste tijd komt het er niet meer zo van. Toch vind ik het fijne en zeer positieve avonden. Het interkerkelijke spreekt me erg aan, al is het soms wel heel verwarrend. De ene ds. zgt het de ene week zus, en de andere ds. zegt het de andere keer zo. Ook goed dat er wel eens ethische vraagstukken besproken worden, dit in tegenstelling met de jongerenavonden in Hardinxveld en Barneveld(zijn ook goeie avonden) Je kan wel merken dat er veel mensen de ontmoetingen soms belangrijker vinden, waar op zich ook niks verkeerd mee is!

Erwin Schipper(voorzitter SRB) zij in de terdege "dat de SRB in tegenstelling tot de jongerenavonden ook ds. uitnodigen die voorwaardelijke preken, Hij zei "ook deze mensen kunnen waardevolle dingen zeggen" Wat vinden jullie hiervan??

stelling: SRB niks mis mee!!!!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Ik ging er ooit eens erg vaak heen ( zo rond '93-'95)in r'dam en amersfoort
Toen een leuke meid opgedaan waar ik nu alweer 4 jaar gelukkig mee ben getrouwd!

tja.....ging ik nou voor de sprekers of voor de meiden?

laat ik het op beide houden!!

overigens wel meer pluriformiteit dan op de jongerenavonden denk ik.

Billy

[Edited on 2/11/02 by Billy]
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

:D
Ik ben er een paar keer geweest. Vond het best interessant. Kwam vaak oude bekenden tegen die ik al jaren niet had gezien.
Soms waren de onderwerpen wel saai. Na de pauze gaan ze vragen beantwoorden, dat vond ik altijd erg interessant.
anne

Bericht door anne »

Pingpongbal, waar ga jij naar de SRB?
In Amersfoort of Rotterdam?
Ik vind het altijd best leuke, leerzame avonden. :P

[Veranderd op 1/5/02 door anne]
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Hoi ik ga altijd naar rotterdam. Heel af en toe maar hoor. Ja soms waren het hele boeiende onderwerpen.
anne

Bericht door anne »

Hallo,

Wie van jullie weet of er een psalmzangavond is van de SRB op Hemelvaartsdag? Ik meen het gelezen te hebben, dat het in Dordrecht is, maar ik kan het niet meer vinden. Wie weet het wel?????:$

Groetsels van
Anne:+
anne

Bericht door anne »

Origineel geplaatst door Adje
Al die rondloerende oogjes. Al die mensen die snakken naar een hulpe tegenover zich. Kom op zeg, stel je niet aan.

't Is iig niks voor mij!
:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!:!

Maar je moet niet iedereen over 1 kam scheren. Ik ga niet naar de SRB om daar een partner te zoeken ofzo...
:mad2::in:mad2:
Het interkerkelijke spreekt me erg aan. Al is het de ene keer interessanter dan de andere keer. En het is gewoon een feit dat je er veel mensen ontmoet. Vaak ontmoet ik mensen die ik ken van de 3 refo scholen waar ik op heb gezeten. Tja en als je drie scholen hebt gehad, ken je aardig wat mensen door heel refo-nl.
Snap je?
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door Adje
Al die rondloerende oogjes. Al die mensen die snakken naar een hulpe tegenover zich. Kom op zeg, stel je niet aan.
Mmmm....... :D
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Al die rondloerende oogjes. Al die mensen die snakken naar een hulpe tegenover zich. Kom op zeg. Stel je niet aan.
Pffft..... zolang je zelf maar niet rond gaat loeren, is alles toch best? Keur die mensen gewoon geen blik waardig en hou je aandacht bij de spreker! Laat die mensen maar snakken naar de hulpe tegenover zich...... 'es kijken of er eentje op komt dagen!

Lieneke :bou:
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

zit de Mac in Barendrecht borende vol
( tenminste 7 jaar geleden wel....):in:in:in:in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie