Alle andere manieren van stoken mogen ook besproken worden.
Tevens ben ik benieuwd of de inname van jenever tot meer lichaamswarmte leidt dan bij voorbeeld een blend-whisky.
Ik hoor het allemaal graag.

In welke ruimte zitten jullie 's avonds te rillen?Herman schreef:In de huiskamer is het momenteel 13 graden. De woonkeuken telt 15,5 en de studeerkamer is van 16 naar 17,5 opgewarmd. We leven in een honderd jaar oud huis en de plek waar ik studeer is volgens de regels van de isolatiekunst in 2020 aangebouwd.
De kachel is dus niet aan geweest. Omdat we weinig ramen hebben, is het in de zomer lekker koel, maar dan heb je ook weinig aan de zon.
Mijn grens lag op 17 graden, maar ik vind het nu wel een sport om de kachel nog maar even uit te laten.
Mijn jongste slaapt op de koudste kamer aan de noordzijde van het huis. Daar zet ik in de winter het raam ook niet open. Hij is een mager ventje en een echte koukleum. Oma heeft vorig jaar een wollen trui voor hem gebreid, hij heeft wollen sloffen en een elektrische deken. Hij neemt de temperatuur van het bed aan in plaats van dat hij het bed opwarmt.Terri schreef:Gelukkig hebben kinderen het in verhouding minder snel koud, want om ze nu aan de jenever en habenero's te zetten...
In de woonkeuken. Daar warmt het wel aardig op als je een uurtje staat te koken, maar het was inderdaad niet al te comfortabel.merel schreef:In welke ruimte zitten jullie 's avonds te rillen?