Ik las dat dit de nieuwste uitgave was maar wat moet ik me erbij voorstellen? Heeft iemand deze gekocht?
Misschien wel iets voor mij? Ik krimp, dus ik moet eigenlijk weer wat groeien!Mara schreef:
Ik las dat dit de nieuwste uitgave was maar wat moet ik me erbij voorstellen? Heeft iemand deze gekocht?
-DIA- schreef: Misschien wel iets voor mij? Ik krimp, dus ik moet eigenlijk weer wat groeien!
-DIA- schreef: Misschien wel iets voor mij? Ik krimp, dus ik moet eigenlijk weer wat groeien!
Dat had ik nog niet eens gezien!Mara schreef:-DIA- schreef: Misschien wel iets voor mij? Ik krimp, dus ik moet eigenlijk weer wat groeien!![]()
En kijk eens naar de naam van de schrijver. Niet links en niet rechts.
Mara schreef:-DIA- schreef: Misschien wel iets voor mij? Ik krimp, dus ik moet eigenlijk weer wat groeien!![]()
En kijk eens naar de naam van de schrijver. Niet links en niet rechts.
Vertel eens?Tiberius schreef:Er valt wel wat zinnigers te melden over deze uitgave dan deze flauwekul.
Als ik het goed lees, zijn het verhalen uit de bijbel. Het is niet echt een bijbel. Kijk maar op de site, dan krijg je een indruk.Zita schreef:Wat is het verschil tussen de Groeibijbel en de Bijbel in Gewone Taal?
Waar is zo’n conclusie op gebaseerd??Boertje schreef:De kern blijft dicht bij de bijbelse boodschap.