Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar
Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar
Beste forumleden,
Kunnen jullie mij tips geven van plaatsen waar ik christelijke (liefst: christelijk-reformatorische) jongeren van tussen de 20 en 30 jaar oud kan ontmoeten? Graag in de buurt van mijn woonplaats Giessenburg. Ik weet dat er christelijke studentenverenigingen zijn, maar deze bedoel ik niet. Ik studeer namelijk niet meer. Zelf wil ik graag meer contact met leeftijdsgenoten dan nu het geval is. Ook ben ik met mijn 26 jaar oud nog altijd vrijgezel. Daar zou ik graag verandering in willen zien. Dat is één van de belangrijkste redenen van mijn vraag. Kan iemand mij tips geven? Ik lees het graag.
Met vriendelijke groet,
Spreeuw
Kunnen jullie mij tips geven van plaatsen waar ik christelijke (liefst: christelijk-reformatorische) jongeren van tussen de 20 en 30 jaar oud kan ontmoeten? Graag in de buurt van mijn woonplaats Giessenburg. Ik weet dat er christelijke studentenverenigingen zijn, maar deze bedoel ik niet. Ik studeer namelijk niet meer. Zelf wil ik graag meer contact met leeftijdsgenoten dan nu het geval is. Ook ben ik met mijn 26 jaar oud nog altijd vrijgezel. Daar zou ik graag verandering in willen zien. Dat is één van de belangrijkste redenen van mijn vraag. Kan iemand mij tips geven? Ik lees het graag.
Met vriendelijke groet,
Spreeuw
Eigen website: http://beroepingswerk-nl-kerken.jouwweb.nl/
Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar
Volgens mij worden er genoeg jongerenavonden georganiseerd. Door kerken of organisaties. Weet niet van welke kerk je lid bent. Kijk anders bij Jij daar oid. Zoek even op jongerenavonden en je komt genoeg tegen.
Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar
Je kunt hier ook je contactadvertentie achterlaten, dan kunnen we actief meezoeken...Spreeuw schreef:Beste forumleden,