Grote vreugden
Re: Grote vreugden
Gefeliciteerd @Bertiel
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- FlyingEagle
Van harte gefeliciteerd meneer en mevrouw Bertil
- Maanenschijn
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- Lilian1975
Eh dacht begin van de avond berichtje geplaatst te hebben. Kennelijk niet op versturen geklikt

Van harte gefeliciteerd, wat een groot wonder! Een goede en voorspoedige zwangerschap toegewenst. Een natuurlijk samen een goede voorbereiding op de gezinsuitbreiding

Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
Ook dat is mooi!Als gast hier schreef: ↑13 feb 2024, 20:16 Gefefeliciteerd Bertiel!
Hier in de afgelopen dagen een goed geestelijk gesprek. Wat kan je daar soms enorm dankbaar om zijn en 'aangestoken' worden.
Wat een vreugdevol nieuws, Bertiel. Van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd Bertiel!!
- Heidebloem
Grote blijdschap dat onze peuter een goede nacht in het ziekenhuis gehad heeft en wonderlijk gespaard is na een auto-ongeluk! Alle dank aan onze Heer 
Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk

-
fijn! Wat een zorg zo opeens!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Lilian1975
Wat een schrik zullen jullie gehad hebben. En misschien ook nu nog wel zorg? Fijn dat het een goede nacht wa. Hopelijk mag jullie kindje ook snel weer mee naar huis. Sterkte! En Gods goede zorgen ook in deze van harte toegebeden!Heidebloem schreef: ↑16 feb 2024, 07:02 Grote blijdschap dat onze peuter een goede nacht in het ziekenhuis gehad heeft en wonderlijk gespaard is na een auto-ongeluk! Alle dank aan onze Heer
Tjonge dat zal schrikken zijn geweest. We zijn dankbaar met jullie.