Met de opmerking dat hij zich schaamde voor zijn stadsgenoten, bedoelde hij jou. Vanwege je gruwelijke en onBijbelse veroordelingen van de geestelijke staat van anderen...-DIA- schreef:Wat bedoelt u?Luther schreef:DIA, lees je ook alle vorige postings, of ben je niet bereid om in gesprek te gaan?-DIA- schreef:Rijssen is ook echt een stad in crisis...
Er kan steeds meer aan de ene kant...
en aan de andere kant kan er steeds minder...
Waakt! Ziet welke geesten er in Rijssen rondwaren!
(en helaas niet alleen in Rijssen)
Curatorium Christelijke Gereformeerde Kerken
Re: Curatorium Christelijke Gereformeerde Kerken
Ik bedoel: Geef je nog een reactie op mijn onderstaande posting.-DIA- schreef:Wat bedoelt u?Luther schreef:DIA, lees je ook alle vorige postings, of ben je niet bereid om in gesprek te gaan?-DIA- schreef:Rijssen is ook echt een stad in crisis...
Luther schreef:...omdat ik je die vraag ook wel eens gesteld heb, voel ik me aangesproken. Kennelijk behoor ik dus tot de linkervleugel, terwijl ik toch het idee heb dat ik gewoon midden in de GG sta. Er is dus iets aan de hand, ofwel met mij, ofwel met jou.
Ik zou je willen vragen, of je je postings uit dit topic gewoon nog eens door zou willen lezen en dan proberen de vraag te beantwoorden of je werkelijk respect hebt opgebracht. Want memento stelt de vraag aan jou natuurlijk niet voor niets. Je zegt heel veel negatiefs over de bekering van CGK-predikanten, maar zodra de vraag aan jou gesteld wordt, dan wordt die afgedaan met de dooddoener dat de linkervleugel weer actief is.
Als de Heere je iets heeft laten zien van wie je bent voor Hem en hoe je elke dag weer met verdriet moet constateren dat je er weer een potje van gemaakt hebt, dan heb je het niet meer over een ander in veroordelende zin.
En wat twijfel betreft: Mij is altijd geleerd: Spreek goed over de Heere en Zijn dienst en als het donker is en de twijfel en de aanvechtingen vliegen je aan, zeg dat maar in het verborgene tegen de Heere.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Maar als ik zeg dat in de PKN gruwelijke onBijbelse zaken worden geleerd is de boot ook aan!memento schreef:Met de opmerking dat hij zich schaamde voor zijn stadsgenoten, bedoelde hij jou. Vanwege je gruwelijke en onBijbelse veroordelingen van de geestelijke staat van anderen...-DIA- schreef:Wat bedoelt u?Luther schreef:DIA, lees je ook alle vorige postings, of ben je niet bereid om in gesprek te gaan?-DIA- schreef:Rijssen is ook echt een stad in crisis...
Kijk eens naar de realiteit! Je moet de zaken niet OMDRAAIEN!!!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nu is het over. Er kan niet meer ontopic gesproken worden. Tot nader order DICHT.