lach niet...Gijs83 schreef:Droelie schreef:een boete

lach niet...Gijs83 schreef:Droelie schreef:een boete
STERKTE!Rens schreef:een keel om op te schieten, zo zeer als die doet........![]()
![]()
![]()
![]()
ai, jammer hoor! Probeer wat bij te slapen vandaagmadelief1983 schreef:een zeer slechte nachtrust
gaat ws niet lukken. de jongste is ziek en hoest zoveel dat hij zowel overdag als 's nachts bijna niet slaapt. en dan merk je ook nog niks aan hem dat hij weinig slaapt. Aan mij en mn man juist welJolandaOudshoorn schreef:ai, jammer hoor! Probeer wat bij te slapen vandaagmadelief1983 schreef:een zeer slechte nachtrust
ja ik zag m liggen.. en ik dacht, grut ligt helma..helma schreef:kaartje van jet met een leuke boekenlegger
mmm... ben ik natuurlijk heel benieuwd naar die boekenlegger.....henriët schreef:ja ik zag m liggen.. en ik dacht, grut ligt helma..helma schreef:kaartje van jet met een leuke boekenlegger![]()
kon t niet laten om m mee te nemen en op te sturen, ik had m trouwens in streekpost gedaan, maar dat maakt dus niks uit, ik dacht dat ie dan een dag later aan zou komen, maar niet dus.
Ach ja, bij de TNT zijn ze niet dom!!! Het schijnt trouwens dat dat er op den duur afgaat. Dan krijg je volgens verschil tussen lichte en zware post. Er wordt ergens een proef meegedaan heb ik eens gelezen.henriët schreef:ja ik zag m liggen.. en ik dacht, grut ligt helma..helma schreef:kaartje van jet met een leuke boekenlegger![]()
kon t niet laten om m mee te nemen en op te sturen, ik had m trouwens in streekpost gedaan, maar dat maakt dus niks uit, ik dacht dat ie dan een dag later aan zou komen, maar niet dus.
Lichte en zware dominees, zou dat er op den duur ook afgaan?Gijs83 schreef:Het schijnt trouwens dat dat er op den duur afgaat. Dan krijg je volgens verschil tussen lichte en zware post. Er wordt ergens een proef meegedaan heb ik eens gelezen.
Daar noem je ook nog eens wat. In tijden van vervolging en verdrukking... dan is er een veel meer afhankelijker leven denk ik.Hendrikus schreef:Lichte en zware dominees, zou dat er op den duur ook afgaan?Gijs83 schreef:Het schijnt trouwens dat dat er op den duur afgaat. Dan krijg je volgens verschil tussen lichte en zware post. Er wordt ergens een proef meegedaan heb ik eens gelezen.
In tijden van vervolging en verdrukking kunnen we het ons niet meer veroorloven om zo maatnemerig te zijn...