lach niet...Gijs83 schreef:Droelie schreef:een boete
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
een keel om op te schieten, zo zeer als die doet........

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
STERKTE!Rens schreef:een keel om op te schieten, zo zeer als die doet........![]()
![]()
![]()
![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- madelief1983
een zeer slechte nachtrust 
- JolandaOudshoorn
ai, jammer hoor! Probeer wat bij te slapen vandaagmadelief1983 schreef:een zeer slechte nachtrust
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- madelief1983
gaat ws niet lukken. de jongste is ziek en hoest zoveel dat hij zowel overdag als 's nachts bijna niet slaapt. en dan merk je ook nog niks aan hem dat hij weinig slaapt. Aan mij en mn man juist welJolandaOudshoorn schreef:ai, jammer hoor! Probeer wat bij te slapen vandaagmadelief1983 schreef:een zeer slechte nachtrust
kaartje van jet met een leuke boekenlegger 
Kheb mn goede humeur weer terug

ja ik zag m liggen.. en ik dacht, grut ligt helma..helma schreef:kaartje van jet met een leuke boekenlegger
kon t niet laten om m mee te nemen en op te sturen, ik had m trouwens in streekpost gedaan, maar dat maakt dus niks uit, ik dacht dat ie dan een dag later aan zou komen, maar niet dus.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
mmm... ben ik natuurlijk heel benieuwd naar die boekenlegger.....henriët schreef:ja ik zag m liggen.. en ik dacht, grut ligt helma..helma schreef:kaartje van jet met een leuke boekenlegger![]()
kon t niet laten om m mee te nemen en op te sturen, ik had m trouwens in streekpost gedaan, maar dat maakt dus niks uit, ik dacht dat ie dan een dag later aan zou komen, maar niet dus.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een plensbui over me heen... 
Ach ja, bij de TNT zijn ze niet dom!!! Het schijnt trouwens dat dat er op den duur afgaat. Dan krijg je volgens verschil tussen lichte en zware post. Er wordt ergens een proef meegedaan heb ik eens gelezen.henriët schreef:ja ik zag m liggen.. en ik dacht, grut ligt helma..helma schreef:kaartje van jet met een leuke boekenlegger![]()
Lichte en zware dominees, zou dat er op den duur ook afgaan?Gijs83 schreef:Het schijnt trouwens dat dat er op den duur afgaat. Dan krijg je volgens verschil tussen lichte en zware post. Er wordt ergens een proef meegedaan heb ik eens gelezen.
In tijden van vervolging en verdrukking kunnen we het ons niet meer veroorloven om zo maatnemerig te zijn...
~~Soli Deo Gloria~~
Daar noem je ook nog eens wat. In tijden van vervolging en verdrukking... dan is er een veel meer afhankelijker leven denk ik.Hendrikus schreef:Lichte en zware dominees, zou dat er op den duur ook afgaan?Gijs83 schreef:Het schijnt trouwens dat dat er op den duur afgaat. Dan krijg je volgens verschil tussen lichte en zware post. Er wordt ergens een proef meegedaan heb ik eens gelezen.
In tijden van vervolging en verdrukking kunnen we het ons niet meer veroorloven om zo maatnemerig te zijn...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
NEVELDIJK!!
Dankzij Martha's inspanningen.
Marth: Hartelijk bedankt!!
Dankzij Martha's inspanningen.
Marth: Hartelijk bedankt!!