albion schreef:
Nou... dat is dan 18 uur per dag (6 uur slaap niet meegerekend)

Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzen

albion schreef:
Nou... dat is dan 18 uur per dag (6 uur slaap niet meegerekend)
Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
Nou... dat is dan 18 uur per dag (6 uur slaap niet meegerekend)![]()
![]()
..., dan doe je iets toch niet helemaal goed volgens mij...
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzen
Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Verbaas u niet, verwonder u slechts...Orchidee schreef:Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzenWat een raar antwoord
Ander schreef:Verbaas u niet, verwonder u slechts...Orchidee schreef:Ander schreef: Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Wat een raar antwoord
Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Ja hoe was het ook weer:henriët schreef:Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzen![]()
Zie de nieuwste Terdege.huisman schreef:......ChristenConservatief (ik mis hem niet echt maar was nogal actief en is opeens weg..)
Licht eens tipje van sluier op...?refo schreef:Zie de nieuwste Terdege.huisman schreef:......ChristenConservatief (ik mis hem niet echt maar was nogal actief en is opeens weg..)
die ligt al in bed (zag ik op Twitter)Orchidee schreef:Henriét...zou ze ziek zijn
Hendrikus schreef:die ligt al in bed (zag ik op Twitter)Orchidee schreef:Henriét...zou ze ziek zijn
(waarmee het nut van Twitter overtuigend is aangetoond, nietwaar?)
Die was pas errug druk...Mister schreef:Bert
Bert is aan het nadenken.........Ichtus schreef:Die was pas errug druk...Mister schreef:Bert
Maar ik mis em ook. Bertus, waar zit je?