Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
Nou... dat is dan 18 uur per dag (6 uur slaap niet meegerekend)![]()
![]()
..., dan doe je iets toch niet helemaal goed volgens mij...
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzen
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Verbaas u niet, verwonder u slechts...Orchidee schreef:Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzenWat een raar antwoord
Ander schreef:Verbaas u niet, verwonder u slechts...Orchidee schreef:Ander schreef: Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Wat een raar antwoord
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Oude-Waarheid
Ja hoe was het ook weer:henriët schreef:Ander schreef:Je moet in het onderwijs altijd zorgen dat je net niet genoeg uitgeslapen bent. Ben je wel uitgeslapen, dan ben je véél te lief voor die gasten. Stevig aanpakken, daar hebben ze hun hele leven profijt van.Orchidee schreef:albion schreef:
![]()
Je slaapt dan in ieder geval veel te weinig, om fris en fruitig de leerlingen te onderwijzen![]()
Zachte leermeesters maken ..........
Zie de nieuwste Terdege.huisman schreef:......ChristenConservatief (ik mis hem niet echt maar was nogal actief en is opeens weg..)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Licht eens tipje van sluier op...?refo schreef:Zie de nieuwste Terdege.huisman schreef:......ChristenConservatief (ik mis hem niet echt maar was nogal actief en is opeens weg..)
Henriét...zou ze ziek zijn 
die ligt al in bed (zag ik op Twitter)Orchidee schreef:Henriét...zou ze ziek zijn
(waarmee het nut van Twitter overtuigend is aangetoond, nietwaar?)
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:die ligt al in bed (zag ik op Twitter)Orchidee schreef:Henriét...zou ze ziek zijn
(waarmee het nut van Twitter overtuigend is aangetoond, nietwaar?)
Bert
Die was pas errug druk...Mister schreef:Bert
Maar ik mis em ook. Bertus, waar zit je?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Bert is aan het nadenken.........Ichtus schreef:Die was pas errug druk...Mister schreef:Bert
Altijd goed om te doen.jvdg schreef:Bert is aan het nadenken.........Ichtus schreef:Die was pas errug druk...Mister schreef:Bert
Zonderling en Geka
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)